Zobacz pełną wersję : Blad U1600 - cyrk na kolkach
Witam.
Jestem tu swierzakiem i niedawno kupilem Ducato 2.3 JTd
I od kupna zaczely sie cyrki. To ze drzwi mi sie nie otwieraly albo nie zamykaly to pikus.
Ostatnio chcialem go uruchomic po ladowniu aku.....i zapalila mi sie kontrolka immo
Na kompie wybija mi blad U1600. Ale najlepsze to ze fura odpala ale jak wyciagam kluczyki to dalej chodzi.
Takiego cyrku to nigdy nie mialem w zadnej furze...
Pomozcie plissssss.
Kurcze trudno coś doradzić.Nie była zalana skrzynka itp :?: Może otwórz dekle i niech się przewietrzy.Sprawdź też kostkę w stacyjce bo może się zacina.Odłącz akumulator na jakąś godzinę i przy podłączaniu zrób to szybkim ruchem i żebyś tego nie powtarzał.Nie raz jest tak że przy zakręcaniu klemy,druga się obsunie na swój słupek i pojawia się zasilanie w aucie,ale zdejmuje się żeby poprawić i takie tam.Wtedy często głupieje elektronika.
Troche grzebalem wczoraj i fura gasnie jak odlaczam przekaznik "Engine Control (EC) relay". I teraz jest pytanie co jest nie tak..... jak przekrecam kluczyk na zaplon i odpalam wszystko chodzi jak trzeba ale jak chce zgasic kontrolki gasna a fura chodzi. Jak odlacze przekaznik fura gasnie tak jak trzeba. Zauwazylem ze jak przekrece stacyjke w pozycji zaplonu (ale nie odpalam) i cofne wyjmujac kluczyk pompa dalej podaje paliwo razem z ECU (jakby stacyjka nie rozlaczala) bo slychac taki ciche piszczenie jak przy wlaczonym zaplonie. Mowisz zebym sprawdzil kostke w stacyjce.....czyli co?? rozbierac stacyjke ???? Jak to sprawdzic czy nie rozlacza???
Jeden przewód dochodzący do kostki musi mieć cały czas zasilanie i w zależności od pozycji kluczyka będzie się ono pojawiać na innych przewodach.Zobacz cz po wyłączeniu znika napięcie na reszcie przewodów.
Sprawdź też czy nie kleją się styki w tym przekaźniku który odłączałeś.
Ten bezpiecznik to po prostu od komputera jest. Ucinasz napięcie to auto gaśnie. Na moje oko masz problem z samą stacyjka, a dokładniej z jej częścią elektryczna.
Panowie problem rozwiazany...... furka stala dwa dni z otwarta maska na sloncu...i sie naprawilo. Dla pewnosci jeszcze wymienilem przekaznik na nowy.
A przypomnialo mi sie ze jak ladowalem aku to maska byla lekko podniesiona i woda leciala bokami. Od znajomego sie dowiedzialem ze on w swoim Boxserze dodatkowo przykrywa takim sztywnym foliakiem pod maska tam gdzie jest elektryka. Bo mial podobne problemy z elektryka bo mu sie wilgoc tam dostawala.
cooljack
04-08-2014, 00:23
problemem jest wilgoc w puszce z bezpiecznikami. byla nawet kiedys akcja serwisowa na to. trzeba zdemontowac plytke z bezpiecznikami i popsikac wszyskie kostki od dolu kontakt spray - wczesniej to osusz wszystko i poogladaj. jak stoi woda w puszce...machnij wiertelkiem 2-3 mm otworek. generslnie w d3 problemem jest woda lejaca sie na motor oraz niechlujstwo osob ktore wymieniaja szyby cczolowe. sprawdz czy woda z cslego podszybia jest odprowadzana wezykami ktore czesto sie zatykaja i woda przelewa sie na kable- szczegolnie odplywy nad lampami. czy podszybie przylega idealnie do szyby ta gumowa czescia? - nie to wymien spinki na te z aso albo uszczel to klejem do szyb jezeli mimo wymiany spinek przylegania dobrego do szyby nie ma :-)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.