AeSZetPDG
13-07-2014, 20:56
Witam.
Wszedłem w posiadania Fiata Bravo 1.9 JTD 105 KM.
Z tego co poczytałem na waszym forum posiadam silnik CF-2 po delikatnym wirusie oraz z manualnym kontrolerem doładowania.
I tu mam kilka pytań.
Aktualnie posiadam obniżone zawieszenie Eibach 40/40 oraz felgi 15 z oponką 195/50.
Felgi ledwo się mieszczą i samochód jak dla mnie jest zbyt niski na warunki drogowe panujące w okolicy.
Więc w najbliższym czasie wymienię sprężyny na oryginalne i podniosę go do stanu 'normalności'.
I tu moje pytanie. Czy ktoś z was na oryginalnym zawieszeniu wsadził felgi 16 z oponą 205/50 ? Nie przycierały o nadkola, mieściły się bez problemu ? Bo chciałbym takowe 16 z takimi oponami kupić.
Druga sprawa to taka, że samochód kopci jak da mu się do spodu. Czy przyczyną takowego kopcenia może być to, że EGR jest zaślepiony oraz to, że nie mam katalizatora tylko cały wydech przelotowy WMSport ?
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, mam nadzieję, że mi pomożecie w tych kwestiach ;)
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Fiata ;)
Wszedłem w posiadania Fiata Bravo 1.9 JTD 105 KM.
Z tego co poczytałem na waszym forum posiadam silnik CF-2 po delikatnym wirusie oraz z manualnym kontrolerem doładowania.
I tu mam kilka pytań.
Aktualnie posiadam obniżone zawieszenie Eibach 40/40 oraz felgi 15 z oponką 195/50.
Felgi ledwo się mieszczą i samochód jak dla mnie jest zbyt niski na warunki drogowe panujące w okolicy.
Więc w najbliższym czasie wymienię sprężyny na oryginalne i podniosę go do stanu 'normalności'.
I tu moje pytanie. Czy ktoś z was na oryginalnym zawieszeniu wsadził felgi 16 z oponą 205/50 ? Nie przycierały o nadkola, mieściły się bez problemu ? Bo chciałbym takowe 16 z takimi oponami kupić.
Druga sprawa to taka, że samochód kopci jak da mu się do spodu. Czy przyczyną takowego kopcenia może być to, że EGR jest zaślepiony oraz to, że nie mam katalizatora tylko cały wydech przelotowy WMSport ?
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, mam nadzieję, że mi pomożecie w tych kwestiach ;)
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Fiata ;)