PDA

Zobacz pełn± wersję : Fiat Bravo 2.0 hgt uszczelka głowicy



kriger93
17-06-2014, 14:39
Witam
Mam takie pytanie czy dobór grubszej uszczelki pod głowice która została zeszlifowana jest konieczna jeżeli tak to co zrobić bo w tych wersjach (Bravo I 2.0 HGT 20v 147km) nie występowały grubsze uszczelki.
Niektórzy mówi± ze konieczna jest grubsza uszczelka jeżeli została szlifowana głowica bo zawory mog± spotkać się z tłokiem a inni mówi± ze w silnikach benzynowych niema takiej potrzeby natomiast w dieslu już trzeba sam juz nie wiem co robić mam nadzieje ze znajdzie się kto¶ tu na forum co będzie mógł mi pomóc

pajel
17-06-2014, 16:54
Normalna uszczelka i będzie git.

lukq
17-06-2014, 22:21
Z odpowiednim momentem dokręc

robert199
17-06-2014, 23:21
w dieslu jest wiekszy stopien sprezania, gruboscia uszczelki mozna go nieznacznie zmienic.
w benzynie jest wieksza komora spalania i ma to marginalne znaczenie