kriger93
17-06-2014, 14:39
Witam
Mam takie pytanie czy dobór grubszej uszczelki pod głowice która została zeszlifowana jest konieczna jeżeli tak to co zrobić bo w tych wersjach (Bravo I 2.0 HGT 20v 147km) nie występowały grubsze uszczelki.
Niektórzy mówi± ze konieczna jest grubsza uszczelka jeżeli została szlifowana głowica bo zawory mog± spotkać się z tłokiem a inni mówi± ze w silnikach benzynowych niema takiej potrzeby natomiast w dieslu już trzeba sam juz nie wiem co robić mam nadzieje ze znajdzie się kto¶ tu na forum co będzie mógł mi pomóc
Mam takie pytanie czy dobór grubszej uszczelki pod głowice która została zeszlifowana jest konieczna jeżeli tak to co zrobić bo w tych wersjach (Bravo I 2.0 HGT 20v 147km) nie występowały grubsze uszczelki.
Niektórzy mówi± ze konieczna jest grubsza uszczelka jeżeli została szlifowana głowica bo zawory mog± spotkać się z tłokiem a inni mówi± ze w silnikach benzynowych niema takiej potrzeby natomiast w dieslu już trzeba sam juz nie wiem co robić mam nadzieje ze znajdzie się kto¶ tu na forum co będzie mógł mi pomóc