rathloriel
05-06-2014, 21:40
Czołem
Przymierzamy się z Żoną do zakupu nowego samochodu, a w zasadzie do tego byśmy "dostali" w prezencie samochód, z tym, że kupiony z "pewnego" miejsca czyli od dealera (tego niestety nie obejdziemy) do 45tys złociszy. Potrzebujemy samochodu ze sporym bagażnikiem min 350l i najlepiej z niezłym wyposażeniem. Wstępnie wybór padł właśnie na Bravo, mieliśmy upatrzony i sprawdzony egzemplarz ale spóźniliśmy się z ostateczną decyzją o godzinę, był z silnikiem 90KM. Wybór padł na ten silnik, ponieważ głównie jeździmy po mieście, w zasadzie do pracy kilka kilometrów bez korków a w jakieś trasy sporadycznie, choć są to podróże czasami długie. Jako, że nasz upatrzony został sprzedany szukamy dalej, inne marki nie oferują tyle za tyle. I tutaj mój problem, większość ofert posiada silniki T-Jet o mocy 120km. Tutaj oczywiście nie będę narzekał na dodatkowe 30KM bo pewnie się kiedyś przydadzą, ale boję się awaryjności i spalania tego silnika. Nie wiem czemu, opinii jest sporo w internecie, większość osób nie narzeka specjalnie na silniki, raczej na inne elementy. Może ktoś z Was mógłby mi tak szczerze, bez żadnego zachwalania napisać wady, zalety, orientacyjne spalanie czy może koszty jakichś napraw związanych z silnikiem. I jeszcze jedno w sumie pytanie, bo już sam nie wiem co zrobić, 1.6 M-Jet ma DPFa?
Pozdrawiam
Przymierzamy się z Żoną do zakupu nowego samochodu, a w zasadzie do tego byśmy "dostali" w prezencie samochód, z tym, że kupiony z "pewnego" miejsca czyli od dealera (tego niestety nie obejdziemy) do 45tys złociszy. Potrzebujemy samochodu ze sporym bagażnikiem min 350l i najlepiej z niezłym wyposażeniem. Wstępnie wybór padł właśnie na Bravo, mieliśmy upatrzony i sprawdzony egzemplarz ale spóźniliśmy się z ostateczną decyzją o godzinę, był z silnikiem 90KM. Wybór padł na ten silnik, ponieważ głównie jeździmy po mieście, w zasadzie do pracy kilka kilometrów bez korków a w jakieś trasy sporadycznie, choć są to podróże czasami długie. Jako, że nasz upatrzony został sprzedany szukamy dalej, inne marki nie oferują tyle za tyle. I tutaj mój problem, większość ofert posiada silniki T-Jet o mocy 120km. Tutaj oczywiście nie będę narzekał na dodatkowe 30KM bo pewnie się kiedyś przydadzą, ale boję się awaryjności i spalania tego silnika. Nie wiem czemu, opinii jest sporo w internecie, większość osób nie narzeka specjalnie na silniki, raczej na inne elementy. Może ktoś z Was mógłby mi tak szczerze, bez żadnego zachwalania napisać wady, zalety, orientacyjne spalanie czy może koszty jakichś napraw związanych z silnikiem. I jeszcze jedno w sumie pytanie, bo już sam nie wiem co zrobić, 1.6 M-Jet ma DPFa?
Pozdrawiam