Zobacz pełną wersję : Zakup chipa?
Witajcie, posiadam Bravo 1.9 wersję 120 konną, chciałbym się dowiedzieć gdzie można zakupić do niego Chip żeby uzyskać większa moc? Słyszałem że chip może dać nawet do 150KM i dodatkowo spalanie może zmaleć. Najbardziel zalezy mi na stracie utrbo dziury i może troszeczkę lepsze przyspieszenie, a dodatkowo mniejsze spalanie.
Czy jest to niebezpieczne dla silnika? I jest jakaś różnica z tym ile ma przebiegu dane autko?
Pozdrawiam.
Szczególnie moje oko sprawdziło taką ofertę:
http://www.44tuning.pl/chip-tuning-fiat-bravo-1.9-multijet-120-km-new-model
Można osiągnąć podobno nieskzodliwie +23KM oraz +45Nm:
"Rozwiązanie bezinwazyjne – sterownik zewnętrzny dopinany za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play"
Co o tym myślicie? :)
Potar, no przyszłość proszę sie trochę wysilic i poszukać na forum, to nie boli.
http://fiatklubpolska.pl/rozmowy-o-technice-503/chip-tuning-24295/
Przepraszam egon, ale wpisywałem i ciężko mi było znaleźć i poczytać jakieś informacje na ten temat, dlatego postanowiłem założyć temat, tak to chip tuning, zastanawia mnie awaryjność i bezpieczeństwo owego systemu, czekam także na wycenę aż w końcu odpiszą :D
W temacie, do ktorefo dałem linka napisałem, ze boxów nie polecam, jesli chcesz podnieść moc, jedz do ludzi, ktorzy sie na tym znaja i skoryguja odpowiednio mapy, nie zakladaj zadnych puszek.
pablo686
12-06-2014, 15:15
Witajcie, posiadam Bravo 1.9 wersję 120 konną, chciałbym się dowiedzieć gdzie można zakupić do niego Chip żeby uzyskać większa moc? Słyszałem że chip może dać nawet do 150KM i dodatkowo spalanie może zmaleć. Najbardziel zalezy mi na stracie utrbo dziury i może troszeczkę lepsze przyspieszenie, a dodatkowo mniejsze spalanie.
Czy jest to niebezpieczne dla silnika? I jest jakaś różnica z tym ile ma przebiegu dane autko?
Pozdrawiam.
Szczególnie moje oko sprawdziło taką ofertę:
Chip tuning Fiat Bravo 1.9 Multijet 120 KM New model (http://www.44tuning.pl/chip-tuning-fiat-bravo-1.9-multijet-120-km-new-model)
Można osiągnąć podobno nieskzodliwie +23KM oraz +45Nm:
"Rozwiązanie bezinwazyjne – sterownik zewnętrzny dopinany za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play"
Co o tym myślicie? :)
Co prawda drążymy temat który już jest w innym dziale, ale postanowiłem coś odpisać. A wiec tak kolego wszelkiego rodzaju pudełka osobiście odradzam (nie uznaję takich ustrojstw co to się gdzieś podłącza). Ja swoje bravo chipowałem u dość znanego gościa. Najpierw sprawdzanie błędów kompa, potem hamowanie, wgranie pierwszej mapy, hamowanie, wgranie drugiej mapy (trochę mocy i momentu zdjął ). Fakt, że ja podnosiłem moc ze 150 na 180, ale mogę się podzielić swoimi wrażeniami: spalanie takie same, w jeździe z tak zwanych świateł trochę różnicy jest ale nie dużo (nasze silniki zaczynają jechać dopiero od 2000 i chip tu nic nie pomoże ), frajda za to jest na trasie lepsza elastyczność.
Obiema rękami podpisuję się pod tym co napisał kolega pablo686. Moje auto to NB 2.0 Multijet 165KM, moc obecna 215KM i 495Nm momentu obrotowego. Żadne boksy, tylko wgranie nowej mapy pod Twój pojazd, który najpierw został zhamowany. Poza tym warto wywalić za jednym razem DPF (jeśli masz) oraz wyłączyć i zaślepić EGR.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.