lapa
03-06-2014, 20:48
Witam serdecznie....
Szukam juz od dluzszego czasu odpowiedzi na nurtujacy mnie brak mocy w moim aucie. Moze zaczniemy od poczatku.
Z jakis miesiac temu zaczol mi sie ostro dlawic, co objawialo sie duza strata mocy. Po przeszukaniu tego i owego udalo sie ustalic ze padl Egr po wymianie na nowy moc niepowrucila. Wiec szukamy dalej wymienione wezyki podcisnienia, obydwa elektro zawory n75, map sensor czyszczony, wszystko sprawdzone zednego lapania powietrzxa na lewo, vaccum pompa trzyma odpowiednie cisnienie, jedny co musze dodac to ze przy okolo 17000rmp czuc lekkie szarpniecie odglos taki jak by cos sie przycieralo ale turbina do tej pory byla bez zarzutow dopiero gry padl egr zaczola wydawac taki dzwiek. Samochod zachowuje sie jak by mial okolo 100koni mocy tylko gdzie jest reszka hehe....
Fiat bravo 1.9 m-jet 150km sport 2008
Szukam juz od dluzszego czasu odpowiedzi na nurtujacy mnie brak mocy w moim aucie. Moze zaczniemy od poczatku.
Z jakis miesiac temu zaczol mi sie ostro dlawic, co objawialo sie duza strata mocy. Po przeszukaniu tego i owego udalo sie ustalic ze padl Egr po wymianie na nowy moc niepowrucila. Wiec szukamy dalej wymienione wezyki podcisnienia, obydwa elektro zawory n75, map sensor czyszczony, wszystko sprawdzone zednego lapania powietrzxa na lewo, vaccum pompa trzyma odpowiednie cisnienie, jedny co musze dodac to ze przy okolo 17000rmp czuc lekkie szarpniecie odglos taki jak by cos sie przycieralo ale turbina do tej pory byla bez zarzutow dopiero gry padl egr zaczola wydawac taki dzwiek. Samochod zachowuje sie jak by mial okolo 100koni mocy tylko gdzie jest reszka hehe....
Fiat bravo 1.9 m-jet 150km sport 2008