Rafex85
30-05-2014, 19:31
Witam,
Od trzech miesięcy jestem posiadaczem Bravo 1.6 16v + LPG :smile: i właśnie od niedawna zaczęły falować obroty. Nie jestem fachowcem i średnio znam się na samochodach, ale po przeczytaniu kilku tematów min. tutaj na forum rozpoznałem usterkę jako uszkodzoną wiązkę która łączy przepustnice ze sterownikiem, bo gdy nią poruszam obroty wracają do normy. Wiem że kilka osób z tematów jakie czytałem wymieniało pewien odcinek tych przewodów i było ok(wycinając fragment uszkodzonej wiązki i wlutowując nowe przewody) . Zamierzam zrobić to samo :cool: i z chęcią przyjąłbym jakąś radę od osób które borykały się z podobnym problemem i sobie z tym poradziły. Mam też kilka pytań:tongue, czy mogę wyjąć bez późniejszych problemów wtyczkę od sterownika(fachowo chyba ECU :tongue), i czy po odłączeniu akumulatora trzeba robić jakieś adaptacje itp albo podpinać się później pod komputer ?
Bardzo dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam.
Od trzech miesięcy jestem posiadaczem Bravo 1.6 16v + LPG :smile: i właśnie od niedawna zaczęły falować obroty. Nie jestem fachowcem i średnio znam się na samochodach, ale po przeczytaniu kilku tematów min. tutaj na forum rozpoznałem usterkę jako uszkodzoną wiązkę która łączy przepustnice ze sterownikiem, bo gdy nią poruszam obroty wracają do normy. Wiem że kilka osób z tematów jakie czytałem wymieniało pewien odcinek tych przewodów i było ok(wycinając fragment uszkodzonej wiązki i wlutowując nowe przewody) . Zamierzam zrobić to samo :cool: i z chęcią przyjąłbym jakąś radę od osób które borykały się z podobnym problemem i sobie z tym poradziły. Mam też kilka pytań:tongue, czy mogę wyjąć bez późniejszych problemów wtyczkę od sterownika(fachowo chyba ECU :tongue), i czy po odłączeniu akumulatora trzeba robić jakieś adaptacje itp albo podpinać się później pod komputer ?
Bardzo dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam.