lukaszSZ999
24-05-2014, 19:54
Witam ponownie
Panowie! Czy u was też tak jest że na 1 biegu auto po prostu nie wyrywa mimo niskiego przełożenia? Zdecydowanie lepsze kopyto jest na dwójce. Czy komputer w jakiś sposób przelicza sobie i wie na którym aktualnie biegu jedziemy i automatem ogranicza moment obrotowy na pierwszym biegu przez co auto nie jest wyrywne. Mój egzemplarz uważam za 100% sprawny, podejrzewam że oryginalny soft jest tak zrobiony. Czy też macie takie wrażenie?
Dla porównania mam Carisme II 1.9 DCI 102KM i tam ten efekt od tych magicznych 1800-2000 jest znacznie lepszy, na 1 - 2 biegu rwie, ale już na 3 i wyżej Stilo ma lepsze kopyto.
Dlaczego i czym kierowali się inżynierowie że tak spieprzyli sprawę?
Proszę o spostrzeżenia, zapraszam do dyskusji :)
Panowie! Czy u was też tak jest że na 1 biegu auto po prostu nie wyrywa mimo niskiego przełożenia? Zdecydowanie lepsze kopyto jest na dwójce. Czy komputer w jakiś sposób przelicza sobie i wie na którym aktualnie biegu jedziemy i automatem ogranicza moment obrotowy na pierwszym biegu przez co auto nie jest wyrywne. Mój egzemplarz uważam za 100% sprawny, podejrzewam że oryginalny soft jest tak zrobiony. Czy też macie takie wrażenie?
Dla porównania mam Carisme II 1.9 DCI 102KM i tam ten efekt od tych magicznych 1800-2000 jest znacznie lepszy, na 1 - 2 biegu rwie, ale już na 3 i wyżej Stilo ma lepsze kopyto.
Dlaczego i czym kierowali się inżynierowie że tak spieprzyli sprawę?
Proszę o spostrzeżenia, zapraszam do dyskusji :)