Zobacz pełną wersję : Chlapanie z pod korka oleju
Mam pytanie czy w silnikach 1.9 JTD 130km jest normą chlapanie z pod korka. Mam na myśli, że na rozgrzanym silniku jak przykładam rękę na ok.5 sekund mam całą rękę czarną. Na zimnym silniku nie ma prawie w ogóle. Powietrze nie dmucha za bardzo. Myślę, że to spowodowane jest wałkiem rozrządu usytuowanym zaraz pod wlewem. Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam
Z tego co się orientuję dobrze myślisz :) a brak oleju na zimnym jest spowodowane prawdopodobnie tym że jeszcze się nie rozprowadził dobrze po całym silniku
Pewnie przy wymianie oleju zgubili uszczelkę z korka albo w ogóle masz korek nie od swojego autka i dlatego dobrze nie przylega i chlapie.
myślę ze kolega metbek mówi o sytuacji przy odkręconym korku a nie zakręconym :redface:
panowie, chodzi wałek/wałki, kręci się i ma prawo wychlapać olej na zewnątrz :)
Bez obaw !
To jak przy odkręconym to czym tu sie martwić? Normalna rzecz
No chyba, że oleju nie ma... A chlapie :)
"seth" oczywiście,że przy odkręconym;)
"seth" oczywiście,że przy odkręconym
no to nie pisz że spod korka tylko z wlewu oleju bo tu mała dezinformacja się wkradła:D
Ależ najmocniej przepraszam, jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy;P... Myślę, że nie jednego posta tu poruszę bo zdecydowałem się to auto kupić;D ... jeszcze mnie trapią bezpieczniki, a dokładnie ich układ gdzie jaki ma być;D ogólnie szukam książki serwisowej;D tylko książki jak co robić, a nie wpisywać przeglądy i wymiany;D ...
Tu poszukaj
Fiat eLum - HOME (http://aftersales.fiat.com/elum/Home.aspx?id_language=3)
Wybierz język ,a później autko i masz instrukcję
Dzięki wielkie;D ale tam się dowiedziałem o ciśnieniu w oponach i ile oleju wlać;D ... W sumie warto wiedzieć takie podstawy przy nowym aucie;D ... Ale nic więcej sensownego ;D albo po prostu nie umiem znaleźć;D ...
Instrukcja ma 242 strony to trochę więcej niż ciśnienie w kołach i olej .Wiadomo że to nie "Sam Naprawiam" ale coś może się przydać.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.