PDA

Zobacz pełną wersję : Duze luzy lewarka skrzyni biegów



Woju27
18-05-2014, 15:10
Witam
Co to jest za część ta biała jakby tuleja, z miejsca zaznaczonego na zdjęciu?I gdzie ją można kupić. Ponieważ mam duże luzy na drążku.
ScreenShooter (http://screenshooter.net/0976946/qbuhgan)
ScreenShooter (http://screenshooter.net/0976946/hxmwhry)
ScreenShooter (http://screenshooter.net/0976946/mbsmepd)

yacub
21-05-2014, 09:29
na zanym polskim portalu kupisz cały zestaw naprawczy do lewarka zmiany biegów

Woju27
21-05-2014, 09:40
juz rozwiazalem ten problem w serwisie fiata,pytanie jeszcze jedno.Gdy skrece kolami na maxa w lewo lub prawo to słychac tarcie ale nie sa to opony o nadkola,czym to moze byc spowodowne?

turek86
21-05-2014, 19:06
Pompa wspomagania ma największy opór wtedy

Woju27
21-05-2014, 21:20
jeszcze jedno jak ruszam czy tez w czasie jazdy chwile po ruszeniu za pala mi sie kontrolka recznego, nieraz na 2 razy sie zapala i po sekundzie gasnie a nieraz na jakies 2-3sekundy i gasnie,co to moze byc dodam ze płynu w zbiorniku jest pełno

turek86
21-05-2014, 21:39
Za szybko ruszasz :D

Woju27
22-05-2014, 22:10
nie wiem co z tym zrobic ten samochodod był wczesniej "mułem roboczym" ale sie jeszcze troche pojezdzi chyba takze chciałbym to zrobic zeby mi sie nie rozlecial

turek86
22-05-2014, 22:50
Mi się to zdarza gdy szybko przyspieszam podczas zjazdu z większej górki

Woju27
23-05-2014, 00:09
grozne to jest?co to znaczy
ze kabel gdzies maizolacje zzdartą albo czujnik fiksuje?

turek86
23-05-2014, 18:54
Wg mnie takie przyspieszenie powoduje ucieczkę płynu na jedną ze stron zbiorniczka i wtedy czujnik się odzywa, że mało płynu, ale to tylko moja teoria :D

Woju27
24-05-2014, 15:38
dzieki reszty chyba dowiem sie na przegladzie 31 maja,ciekawy jestem.

yacub
25-05-2014, 19:24
a sprawdz jeszcze przypadkiem czy reczny nie jest luźny - poruszaj lekko dzwignią i w jakim położeniu sie zapala kontrolka ?

ja miałem tak w zimie jak mi skaj sztywniał to podnosił rączke recznego i podczas ruszania sie zapalało ;)

Woju27
31-05-2014, 23:15
dzisiaj wymontowalem altka bo od jakiegos czasu kontrolka ladowania sie zapalała,okazalo sie ze regulator napiecia sie zepsul i bycmoze spalil diodu a pozatym ladowanie altka na BIEGU JAŁOWYM BYLO 19V a ja tak zrobilem 40 km wiec akumulator poszedl sie jeb.....ć,a niewiem co z diodami,a tak zapytam czy z przepalonymi diodami w altku da sie jezdic?i jeszcze jedno regulator napiecia jest na altku plastikowa czesc pod oslonom, i ile on kosztuje? a jak sprawdic w warunkach domowych czy uzwojenia szlak nie trafil.
Swoja droga,to pechowy tydzien mam komputer sie rozwalił,altelnator w samochodzie no i jeszcze teledon mi upadl i ekran pekl:-(,nirmalnie szalu mozna dostac,
ach to zycie.