PDA

Zobacz pełną wersję : Wsad od 120KM 1,6 MJ



PAJAK-78
27-04-2014, 11:51
Witam ...
Potrzebuje wsad od 120km fiata ja mam tylko 90 i chciałem wgrać oryginalny wsad od 120
jeśli ktoś mógłby podesłać to byłbym bardzo wdzięczny.

loli
01-05-2014, 22:43
A to silnik o mocy 90KM i 120KM to te same jednostki i różnica polega tylko na innym oprogramowaniu??? Coś mi się nie wydaje.Wątpię także, aby suma kontrolna obu programów była taka sama i aby była możliwość zastąpienia jednego drugim.Jeżeli jednak się mylę,to proszę mnie poprawić.

PAJAK-78
02-05-2014, 15:09
Z tego co mi wiadomo (dzięki informacji jaka dostałem tutaj na forum) silnik jest specjalnie ze zmniejszona mocą żeby w krajach Beneluxu płacić mniejsze opłaty, tak samo jest to w VW Passacie 2,0TDI są wersje 140KM i 170KM różnią się tylko wsadem. Wiec we fiacie powinno być tak samo, no chyba że się mylę, ale zawsze można zaryzykować i spróbować w razie co mogę wgrać ori wsad.

loli
02-05-2014, 16:10
Jeżeli już dostaniesz oprogramowanie i powalczysz z nim,to nie zapomnij potem podzielić się informacją jak Ci poszło i czy się wszystko udało.Uważam bowiem,że to ciekawy temat.Powodzenia.

czuczu
09-05-2014, 19:15
Jedź na chiptuning 800 i po problemie. Jak chcesz to sam wgrac ? Masz kabel i oprogramowanie ?

PAJAK-78
09-05-2014, 21:53
Mam kabelek i soft do wgrywania ,ale chciałbym spróbować na ori sofcie jak to pójdzie zrobic chipa to nie sztuka jesli okaze sie ze to będzie dzialac wielu mniej majetnych forumowiczów będzie moglo to zrobic tanszym kosztem i bezpieczniej.

loli
09-05-2014, 22:49
Najpierw zgraj oryginalne oprogramowanie ze sterownika,aby w razie niepowodzenia było do czego wrócić.

PAJAK-78
10-05-2014, 12:18
Najpierw zgraj oryginalne oprogramowanie ze sterownika,aby w razie niepowodzenia było do czego wrócić.

Zgrane mam już dawno niestety nie mam skąd załatwić soft do 120KM :mad:

zeflik
12-05-2014, 17:15
Kolego, też miałem :) 90, zamieniłem ją w Cinsofcie na 132 :)
90 to nie zdławiona 120, lecz zdławiona 105.

Polecam to zrobić profesjonalnie, biorąc pod uwagę stan podzespołów.

PAJAK-78
13-05-2014, 11:13
Niestety u mnie w mieście nie ma żadnej firmy z hamownią, poza tym spróbować zawsze można wgrać soft od 120 uważasz ze oryginalny soft nie jest profesjonalny ? w razie co wrócę do starego 90km i poszukam firmy co się tym zajmuje zresztą i tak zastanawiam się nad usunięciem FAPa ale na razie jestem na etapie szukania uszkodzonego FAPa szkoda zniszczyć coś sprawnego zawsze można go sprzedać na aledrogo


Powiedz masz usunięty FAP i wyłączony EGR ?

zeflik
13-05-2014, 12:26
Delikatnie mówiąc, wgrywanie softu ze 120 jest głupotą. 120 ma inną turbinę i kilka innych rzeczy przy osprzęcie. Temat znam, bo myślałem o przerobieniu 105 na 120 ale nie warto - nie jest to opłacalne.
Moim zdaniem, skup się na sofcie do 105 - oryginalnym albo podrasowanym.

Mam FAP, bo w Cinsofcie uznali, że przy przebiegu 10 tys. :) nie warto się go pozbywać. EGR natomiast wyłączyli. Finalnie jak pisałem : z 90 na 133 KM i 340 Nm :) Nie jest źle :)

Mogę podzielić się obecnym softem, ale to na priv :)