PDA

Zobacz pełną wersję : DEmontaż głowicy dwólitrówka HLX



Lycha001
26-04-2014, 13:50
Witam wszystkich.
temat dotyczy demontażu głowicy w 2.0 HLX.
Czy jest możliwość demontażu bez wyciągania jednostki napędowej?
w 1.6 chyba jest to możliwe

mój problem polega na tym że na pierwszym cylindrze wybuchła mi cewka i zerwała gwint gniazda świecy.
wybuch był taki że stopiło świecę.
zanim zauważyłem usterkę, próbowałem odpalić maryśkę ale nic z tego a przy kręceniu wychodził dziwny piska jakby z tego pierwszego cylindra, czyli syf się dostał do środka.
dlatego pytam państwa o radę.
pomocy!!!

hak64
26-04-2014, 14:46
Jak potrzebujesz głowicy, to mam ( 250 zł - po remoncie w ubiegłym roku). Potem zmieniłem całe auto, a silnik i podzespoły leżą.
Silnik można opuścić, wtedy zdejmujesz rozrząd i głowicę.

Lycha001
21-05-2014, 06:28
Witam. wracam do tematu
głowicę zdemontowałem przy okazji prawie połowę auta od przodu :-) . głowice dałem na szlif i wstawienie tulejek pod zerwane gwinty, natomiast martwi mnie pierwszy tłok gdzie doszło do eksplozji. Mianowicie przy czyszczeniu tłoków z nagaru zauważyłem że są na tłoku dziwne wgniecenia jak by tłok posiadał jakiś syf i uderzał nim w zawory robiąc wgniecenia w tłoku.
pytanie jest następujące czy muszę wymieniać tłok? albo czy zostawić go?
jak będę miał chwilkę to wrzucę foto do posta
pozdrawiam

Lycha001
21-05-2014, 09:06
mam fotki 1475914760
jak widać na fotkach pierwszy tłok posiada wgniecenia a trzeci był czyszczony z nagaru i wygląda jak nowy. co z pierwszym?
wymieniać czy co ?
proszę o pomoc!!!

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

mam fotki 1475914760
jak widać na fotkach pierwszy tłok posiada wgniecenia a trzeci był czyszczony z nagaru i wygląda jak nowy. co z pierwszym?
wymieniać czy co ?
proszę o pomoc!!!

marcij
21-05-2014, 14:09
Moim zdaniem, jeśli gładź cylindra jest ok, to powierzchnia tłoka nie powinna w niczym przeszkadzać. Jeśli wymieniać, to wszystkie raczej.