Zobacz pełną wersję : Za gruby wałek na półpanewkach ?
Witam,
Posiadam brave 1.4 12V 80 KM.
Poszedł wałek. Zamówiłem używany cały zestaw (Wałek, dźwigienki, magistrala) i pojawia się problem.
Mechanik powiedział że ten Nowy używany jest grubszy o 0,3 mm w miejscu gdzie przychodzą półpanewki i wałkiem nie można kręcić po dokręceniu.
Czy są 2 rodzaje wałków ?
Czy może przychodzi tam jakaś podkładka albo uszczelka czy coś podobnego.
Wszędzie jak patrze na oferty wałków to są do wersji i 75 KM i 80 KM i nigdzie nie znalazłem zapisu o grubości wałków przy panewkach
Nie chciałbym kupić nowego wałka i być zaskoczonym że jest też za gruby.
proszę o szybką jakąkolwiek odpowiedź.
CichyJerry
25-04-2014, 21:57
w epar powinno być nr. czy pasuje czy nie.. sprawdz po numerze VIN .. z tego co wiem to wychodziły dwie wersje o innej mocy silnika KM na rynek Europejski i Brazylia,Francja..
w epar powinno być nr. czy pasuje czy nie.. sprawdz po numerze VIN .. z tego co wiem to wychodziły dwie wersje o innej mocy silnika KM na rynek Europejski i Brazylia,Francja..
tzn. ? Co to jest ten epar ? I gdzie mogę go znaleźć ?
wiem że były 2 wersje ... 75 koni i 80. Pytanie czy jest możliwe że były 2 grubości wałków na półpanewkach
CichyJerry
25-04-2014, 22:16
jest taka możliwość.. tutaj na forum masz epar na górnym pasku
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
z epar wychodzi że powinnien być taki numer : 7724588
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP_COD=7&MOD_COD=182&COMM_MODEL=BRA&SBMK=F&COUNTRY=001&DRIVE=0&MAKE=F&CAT_COD=1V&GRP_COD=101&SGS_COD=10107/00&LANGUAGE=6&ALL_FIG=0&RMODE=DEFAULT&KEY=PARTDRAWDATA&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=6&ALL_LIST_PART=0&PRINT_MODE=0&PREVIOUS_KEY=SUBGROUP_7&SB_CODE=-1&WINDOW_ID=1&ALL_LIST_PART=0
tutaj jeszcze masz uszczelke
jest taka możliwość.. tutaj na forum masz epar na górnym pasku
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
z epar wychodzi że powinnien być taki numer : 7724588
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
FIAT ePER (http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP_COD=7&MOD_COD=182&COMM_MODEL=BRA&SBMK=F&COUNTRY=001&DRIVE=0&MAKE=F&CAT_COD=1V&GRP_COD=101&SGS_COD=10107/00&LANGUAGE=6&ALL_FIG=0&RMODE=DEFAULT&KEY=PARTDRAWDATA&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=6&ALL_LIST_PART=0&PRINT_MODE=0&PREVIOUS_KEY=SUBGROUP_7&SB_CODE=-1&WINDOW_ID=1&ALL_LIST_PART=0)
tutaj jeszcze masz uszczelke
Wydaje się że jest tylko jeden rodzaj
FIAT ePER (http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP_COD=7&VEHICLE_NO=09008520&MONTH=7&COMM_MODEL=BRA&SBMK=F&COUNTRY=001&DRIVE=0&MVS=182.154.0.0&YEAR=1997&COLOUR=305&MAKE=F&CHASSIS_NO=ZFA18200004486996&DAY_OF_MONTH=24&CAT_COD=1V&GRP_COD=101&SGS_COD=10107/00&ENGINE_NO=0663219&LANGUAGE=6&ALL_FIG=0&RMODE=DEFAULT&KEY=PARTDRAWDATA&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=6&ALL_LIST_PART=0&PRINT_MODE=0&PREVIOUS_KEY=SUBGROUP_7&SB_CODE=-1&WINDOW_ID=1&ALL_LIST_PART=0)
Jeżeli jest tylko jeden rodzaj to może wałek jest krzywy :?:
A czy można to sprawdzić jakoś? Na oko pewnie tego nie zobaczę.. Gość od którego to kupowałem wyciągnął to z jedzącego samochodu.... Do transportu był zapakowany w kartonową rolke po streczu ....
Najlepiej to czujnik z podstawą i obracając będzie wszystko widać.
Wałków był jeden rodzaj. Podkładek żadnych pod mocowanie wałka nie ma. Najprawdopodobniej krzywy wałek.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.