PDA

Zobacz pełną wersję : Naciąganiecie linki ręcznego bravo 1.8 16v



kaszatck
23-04-2014, 00:09
Witam mam taki problem ręczny w mojej bravce nie trzyma aż tak jak powinien naciągałem linkę wewnątrz auta pod mieszkiem dźwigni ręcznego ale co sie okazało ręczny nie działa lepiej jedynie dźwignia mniej wychodzi niż wcześniej również była linka naciągana w bębnie chodź nie było łatwo bo jak za mocno się naciągało bęben trzymał albo wogóle nie trzymał ale po chwili kombinacji wszystko było ok ale jednak ręczny nie trzyma tak jak powinien i teraz mam pytanie czy pod spodem jest jakiś naciągniecie jak tak to gdzie i wogóle jakieś porady jak naciągnąć żeby było ok:) i dodam że szczęki tył były wymieniane i są w dobrym stanie i bęben też nie wygląda tragicznie z góry dziękuje za odp :)

Zielony
23-04-2014, 11:52
Pod autem jest regulacja każdej linki z osobna.Czy po złożeniu wszystkiego ustawiłeś wstępnie samoregulatory :?: Mierzyłeś czy bębny nie mają już zbyt dużej średnicy w środku,bo to że wyglądają dobrze dużo nie mówi.Ile przejechaleś na nowych szczękach,może muszą się dotrzeć do używanego bębna :?:

kaszatck
23-04-2014, 15:59
szczęki były zakładane z pół roku temu i przez okres zimy nie bawiłem sie z tym teraz jak ciepło sie zrobiło postanowiłem coś z tym zrobić bo za miesiąc mam przegląd i nie chce żeby nie przeszedł przeglądu przez słaby ręczny :( po założeniu nowej szczęki zostało ustawione w środku bębna taka śrubką w bębnie tak aby coś trzymał ręczny po naciągnięciu i żeby nie trzymał bęben i teraz też jest ustawione tak idealnie bo juz delikatne podkręcenie śrubki w bębnie i już trzyma i koło bloku :( wiec stawiam że linke gdzieś od dołu auta trzeba podciągnąć

cyrro512
23-04-2014, 19:19
Od spodu samochodu na tarczy kotwicznej szczęk jest otwór z gumową zaślepką i sprawdź czy dźwigienka od ręcznego nie zapiera o piastę.

kaszatck
25-04-2014, 23:09
chodzi Ci o tą śrubę miedzy szczękami którą dokręcasz rozpiętość szczęki w bębnie .?

cyrro512
26-04-2014, 21:30
Chodziło mi oto, że przy jednej ze szczęk jest dźwignia do której zaczepiasz linkę ręcznego. Jeżeli przy zmianie szczęk nie poluzowałeś linki ręcznego dźwignia ta jest za blisko piasty koła. Przez to przy zaciąganiu ręcznego ma zbyt mały zbyt mały zakres ruchu i zanim rozeprze szczęki opiera się o piastę. Dlatego dalsze podciąganie linki nic nie da. Żeby zobaczyć czy faktycznie tak jest bez zdejmowania bębna trzeba wyjąć właśnie tę zaślepkę od strony podwozia.