tomanhez
18-04-2014, 22:09
Witam.
Jestem posiadaczem Punta II 1.2 8v 60KM 2002 poszed³ mi silnik, nie ma si³y zapala sie lampa alladyna po rozgrzaniu oleju i s³ychaæ górê tak jak by nie mia³± smarowania, do tego uszczelka pod g³owic± zaczyna pobieraæ wodê w zwi±zku z czym zabra³em siê za wymianê silnika
i tutaj moje pytanie, czy silnik z punta I 1.2 8v pasuje do Punta II?
Po przeszukaniu google znalaz³em w 2 miejscach ¿e takie co¶ sie da zrobiæ w zwi±zku z czym kupi³em silnik ale oczywi¶cie zacze³y sie schody
- Najgorszy to to ¿e poduszka silnika w silnikach PI jest przykrêcona do bloku i jest tak w po³owie silnika w PII ³apa silnika jest przykrêcona do g³owicy
,w g³owicy z PI nie ma miejsc na ¶ruby ¿eby to przykrêciæ,
- Dwa w PI nie ma czujnika po³o¿enia wa³ka rozrz±du w pII jest on przykrêcony do obudowy pokrywy zaworów i ma trochê inne ko³o od wa³ka ale wed³ug mnie to mozna prze³o¿yæ do¶æ szybko od starego silnika
- Kolejny to kolektor ss±cy w silniku w PI jest metalowy w PII jest plastikowy, to nie jest problemem ale zastanawiam siê czy otwory i ¶ruby w g³oiwcy s± identycznie ustawione jak w starej g³owicy
Na szybko przysz³o mi do g³owy ¿eby w ekstremalnej sytuacji wyrzuciæ star± ³ape która trzyma tak jak by nad pod³u¿nic± a zamontowaæ ³ape od PI tak jak by obok pod³u¿nicy
Czujnik wa³ka po zmianie pokrywy i ko³a mysle ze bêdzie dzia³a³o
Proszê o informacjê jesli kto¶ mia³ podobny przypadek, dodam ¿e chce silnik od PI gdy¿ trafi³ mi siê po znajomo¶æi za 50% ceny silnika od PII .
Z góry dziêkujê za odpowiedzi.Pozdrawiam
Jestem posiadaczem Punta II 1.2 8v 60KM 2002 poszed³ mi silnik, nie ma si³y zapala sie lampa alladyna po rozgrzaniu oleju i s³ychaæ górê tak jak by nie mia³± smarowania, do tego uszczelka pod g³owic± zaczyna pobieraæ wodê w zwi±zku z czym zabra³em siê za wymianê silnika
i tutaj moje pytanie, czy silnik z punta I 1.2 8v pasuje do Punta II?
Po przeszukaniu google znalaz³em w 2 miejscach ¿e takie co¶ sie da zrobiæ w zwi±zku z czym kupi³em silnik ale oczywi¶cie zacze³y sie schody
- Najgorszy to to ¿e poduszka silnika w silnikach PI jest przykrêcona do bloku i jest tak w po³owie silnika w PII ³apa silnika jest przykrêcona do g³owicy
,w g³owicy z PI nie ma miejsc na ¶ruby ¿eby to przykrêciæ,
- Dwa w PI nie ma czujnika po³o¿enia wa³ka rozrz±du w pII jest on przykrêcony do obudowy pokrywy zaworów i ma trochê inne ko³o od wa³ka ale wed³ug mnie to mozna prze³o¿yæ do¶æ szybko od starego silnika
- Kolejny to kolektor ss±cy w silniku w PI jest metalowy w PII jest plastikowy, to nie jest problemem ale zastanawiam siê czy otwory i ¶ruby w g³oiwcy s± identycznie ustawione jak w starej g³owicy
Na szybko przysz³o mi do g³owy ¿eby w ekstremalnej sytuacji wyrzuciæ star± ³ape która trzyma tak jak by nad pod³u¿nic± a zamontowaæ ³ape od PI tak jak by obok pod³u¿nicy
Czujnik wa³ka po zmianie pokrywy i ko³a mysle ze bêdzie dzia³a³o
Proszê o informacjê jesli kto¶ mia³ podobny przypadek, dodam ¿e chce silnik od PI gdy¿ trafi³ mi siê po znajomo¶æi za 50% ceny silnika od PII .
Z góry dziêkujê za odpowiedzi.Pozdrawiam