Zobacz pełną wersję : poduszka pasazera a czujnik obecnosci pasazera
kamil110
20-03-2014, 22:07
Witam wszystkich,
Czy w bravo w przypadku wystepowania poduszki pasazera zawsze jest mata w fotelu (czujnik obecnosci)?
W moim bravolocie poducha jest a maty ani instalacji od centralki do fotela na 100% nie ma i teraz nie wiem czy cos nie bylo kombinowane, auta nie mam od nowosci wiec nie wiem :(
wylacznika poduchy tez nie ma, takze wg mnie mata powinna byc, zreszta w serwisowce podaja ze ma byc.
A moze byly wersje bez czujnika obecnosci pasazera i poducha w razie W zawsze strzela ?? Auto jest z 2000r (1.2), aha technicznie wszystko dziala, kontrolki od airbagow normalnie gasna i zadnych bledow nie wywala
dzieki z gory za informacje
Były wersje bez czujnika w fotelu.. Dopiero po FL większość (wszystkie?) miały ten czujnik..
I swoją drogą ciesz się bo i tak czujnik byłby już padnięty ;)
kamil110
21-03-2014, 09:47
Wlasnie ten jest po lifcie i nie ma czujnika, dlatego pytam.
markshall
21-03-2014, 12:17
Ja u siebie też nie dostrzegłem takowego czujnika więc chyba nie montowali w tych wersjach.
Generalnie on raczej występował w wersjach z 4ma poduchami.. Ale spokojnie - na 100% były wersje z nim i bez niego tak więc to tylko kwestia wersji którą masz..
kamil110
22-03-2014, 17:15
To w takim razie wszystko się zgadza. Mogli chociaż wyłącznik zrobić, tak jak w innych modelach, nawet w seicento jest :)
markshall
22-03-2014, 17:40
Najgorsze jest to, że w przypadku dzwona wystrzelą obydwie jadąc samemu ;/
Najgorsze jest to, że w przypadku dzwona wystrzelą obydwie jadąc samemu ;/
I powiedz jakie to ma znaczenie? Jak wywalą jasie to już z auta nie będzie co zbierać więc kogo obchodzi jeden airbag?
Jedyny minus że dzoeciaka z przodu nie możesz tyłem przewozić..
markshall
23-03-2014, 10:24
Bardziej chodziło mi o to jak te auta były nowe i więcej warte, bo teraz to faktycznie nie ma sensu.
Generalnie nie myśli się o takich sprawach chyba nigdy w kategorii "szkoda żeby wystrzelił". Systemy bezpieczenstwa zawsze budowane były tak że mają ratować życie - nic z auta nie jest w tym momencie istotne.
markshall
23-03-2014, 12:54
Gdyby tak było to nie robiliby w żadnej wersji czujnika obecności pasażera - bo, tak jak piszesz
nic z auta nie jest w tym momencie istotne.
Wniosek jest tylko jeden - oszczędność.
dyby tak było to nie robiliby w żadnej wersji czujnika obecności pasażera - bo, tak jak piszesz
w przypadku tego czujnika chodzi raczej o to, że jaki wybuchający jaś jeśli wystrzeliwuje niepotrzebnie może narobić też komuś krzywdy.. Nie oszukujmy się to nie mięciutka poducha tylko bardzo mocno napompowana lniana szmata która potrafi narobić i siniaków i obtarć itp (ratując przy tym od większych urazów).. Myślę, że o to chodzi. Auto po dzwonie w którym wystrzeliły jasie z punktu widzenia producenta samochodu to raczej złom..
markshall
24-03-2014, 14:07
w przypadku tego czujnika chodzi raczej o to, że jaki wybuchający jaś jeśli wystrzeliwuje niepotrzebnie może narobić też komuś krzywdy..
No i wracamy do punktu wyjścia: kilka postów temu napisałem:
Najgorsze jest to, że w przypadku dzwona wystrzelą obydwie jadąc samemu ;/
markshall robisz lekki OT..
No i wracamy do punktu wyjścia: kilka postów temu napisałem:
No i co z tego, że to napisałeś - gdzie ja to podważyłem czy w ogóle się do tego odniosłem? Napisałem tylko, że to nie ma znaczenia w naszych autach - lepiej aby wywaliły dwa niż żadna no i staram się tylko usprawiedliwić konstruktorów fiata.. Tylko tyle.. Myślę że nie ma w ogóle sensu ciągnąć dalej tematu. Wersje były dwie, a nawet zdecydowanie więcej systemów AirBag w tych fiatach a autor dostał chyba wyczerpującą odpowiedź ;)
markshall
24-03-2014, 15:59
Ty zacząłeś mnie cytować, bo napisałem, że dzięki brakowi czujnika wystrzelą obie poduchy....
Ale ok, nie ma sensu tego ciągnąć bo nic nowego z tego nie wyniknie.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.