emanuel
20-03-2014, 19:29
Witam.
Pytanie do użytkowników Cromala wyposażoną w dwustrefową automatyczną klimatyzację z aktywnym czujnikiem zanieczyszczeń powietrza (AQS).
Czy w waszych modelach logika funkcjonowania nawiewu powietrza odbywa się zgodnie z automatyką opisaną w instrukcji obsługi (str.78-79) tj.:
- przy prędkościach poniżej 15km/h(i temperaturze zewnętrznej powyżej 5) następuje zamknięcie nawiewu powietrza z zewnątrz (recyrkulacja włączona)
- przy prędkościach powyżej 20km/h następuje otwarcie nawiewu powietrza z zewnątrz (recyrkulacja wyłączona)
- czy uaktywnia się odpowiedni symbol graficzny na wyświetlaczu (zależnie od w/w rzeczywistego stanu recyrkulacji).
Proszę o sprawdzenie gdyż nie zauważyłem u siebie aby tak właśnie wentylacja funkcjonowała w moim modelu (Czujnik zainstalowany i aktywny - brak jakichkolwiek błędów i usterek w systemie). Sprawdzenie bardzo proste - wystarczy uruchomić wentylację w funkcji automatycznej, podczas jazdy ustawić prędkość wentylatora na 3 lub 4 bieg i na podstawie szumu z wentylacji zaobserwować różnicę (przy włączonej recyrkulacji jest głośniej) - porównać przy zmianach prędkości samochodu.
Dziękuję za sprawdzenie.
(W załączeniu fragment instrukcji)
13712
Pytanie do użytkowników Cromala wyposażoną w dwustrefową automatyczną klimatyzację z aktywnym czujnikiem zanieczyszczeń powietrza (AQS).
Czy w waszych modelach logika funkcjonowania nawiewu powietrza odbywa się zgodnie z automatyką opisaną w instrukcji obsługi (str.78-79) tj.:
- przy prędkościach poniżej 15km/h(i temperaturze zewnętrznej powyżej 5) następuje zamknięcie nawiewu powietrza z zewnątrz (recyrkulacja włączona)
- przy prędkościach powyżej 20km/h następuje otwarcie nawiewu powietrza z zewnątrz (recyrkulacja wyłączona)
- czy uaktywnia się odpowiedni symbol graficzny na wyświetlaczu (zależnie od w/w rzeczywistego stanu recyrkulacji).
Proszę o sprawdzenie gdyż nie zauważyłem u siebie aby tak właśnie wentylacja funkcjonowała w moim modelu (Czujnik zainstalowany i aktywny - brak jakichkolwiek błędów i usterek w systemie). Sprawdzenie bardzo proste - wystarczy uruchomić wentylację w funkcji automatycznej, podczas jazdy ustawić prędkość wentylatora na 3 lub 4 bieg i na podstawie szumu z wentylacji zaobserwować różnicę (przy włączonej recyrkulacji jest głośniej) - porównać przy zmianach prędkości samochodu.
Dziękuję za sprawdzenie.
(W załączeniu fragment instrukcji)
13712