filipin95
20-03-2014, 17:30
Witajcie jestem tu nowy, ma problem ze swoim cc 700. Zacznę od początku.
Pewnego razu po zjeździe z krawężnika wyskoczyła mi lewa półoś. Sprawdziłem wtedy poduszki ślinka i skrzyni, 2 były zerwane wiec wymieniłem na nowe.
Po skręceniu zrobiłem 40km i znów wypadał ta sama półoś.
Kupiłem drugą skrzynie używaną z półosiami. Zamontowałem i półosie już nie wypadały tylko strasznie silnik przenosił drgania na karoserie. Wibrowały fotele dzwi kierowca deska, wszystko. Znajomy podpowiedział mi że poduszka moze być krzywo przykręcona i dotykać metalowym elementem do nadwozia. Sprawiłem to i okazało się że nie. Zmieniłem podusze silnika na inną, jakby trochę lepiej ale to nie to. Główny problem to te wibracje, jak powoli rusza <pół sprzego> to nie, dopiero jak sie odpuszcza sprzęgło to trzęsie, na drugim biegu mniej , na trzecim jeszcze mniej i na czwartym jeszcze mniej. Myślałem ze wałek sprzęgłowy będzie krzywy i wsadziłem mechanizm różnicowy z nowej skrzyni do tej pierwszej i nadal to samo.
Co o tym sądzicie, co obstawiacie?
Pewnego razu po zjeździe z krawężnika wyskoczyła mi lewa półoś. Sprawdziłem wtedy poduszki ślinka i skrzyni, 2 były zerwane wiec wymieniłem na nowe.
Po skręceniu zrobiłem 40km i znów wypadał ta sama półoś.
Kupiłem drugą skrzynie używaną z półosiami. Zamontowałem i półosie już nie wypadały tylko strasznie silnik przenosił drgania na karoserie. Wibrowały fotele dzwi kierowca deska, wszystko. Znajomy podpowiedział mi że poduszka moze być krzywo przykręcona i dotykać metalowym elementem do nadwozia. Sprawiłem to i okazało się że nie. Zmieniłem podusze silnika na inną, jakby trochę lepiej ale to nie to. Główny problem to te wibracje, jak powoli rusza <pół sprzego> to nie, dopiero jak sie odpuszcza sprzęgło to trzęsie, na drugim biegu mniej , na trzecim jeszcze mniej i na czwartym jeszcze mniej. Myślałem ze wałek sprzęgłowy będzie krzywy i wsadziłem mechanizm różnicowy z nowej skrzyni do tej pierwszej i nadal to samo.
Co o tym sądzicie, co obstawiacie?