Zobacz pełną wersję : przekładnia kierownicza, cieknie olej
Witam
Z przekładni kierowniczej cienkie mi olej, wydostaje się z pod gumy odsłaniając krążek kierownicze.
Czy ktoś z Was próbował naprawiać przekładzie, może miał jakiś zestaw naprawczy.
Może macie sprawdzony warsztat gdzie można to zregenerowac, najlepiej w Warszawie lub okolicach, jeśli nie uda się naprawić.
Marian086
17-03-2014, 20:53
Ja polecam zakład w Łodzi na Łubinowej, krążą dobre opinie na ich temat. Z tego co pamiętam to koszt regeneracji około 500 zł. Osobiście pojechałem z maglownicą, bo magik z moich okolic uznał, że cieknie. Facet z Łubinowej przy mnie sprawdził i oddał, szczerze wskazując, że egzemplarz w bdb stanie - co dodatkowo świadczy o uczciwości i przy okazji "fachowości" mojego magika.
znalazłem 2 warsztaty które mogą mi sprzedać przekładnie po regeneracji, chciałbym jednak sam to naprawić. niestety nie mogę znaleźć żadnego zestawu naprawczego.
podejrzewam ze są tam jakieś standardowe uszczelniacze, które pasują również do innych rzeczy. niestety żeby się przekonać muszę rozebrać przekładnie. jak ją rozbiorę to będę miał na jakiś czas unieruchomione auto, do póki nie kupię nowych uszczelniaczy. jakbym kupił uszczelniacze wcześniej to w jeden dzień powinienem wszystko rozebrać, wyczyścić i poskładać na nowo.
może ktoś mi podpowiedzieć jakie są tam uszczelniacze?
znalazłem 2 warsztaty które mogą mi sprzedać przekładnie po regeneracji, chciałbym jednak sam to naprawić. niestety nie mogę znaleźć żadnego zestawu naprawczego.
podejrzewam ze są tam jakieś standardowe uszczelniacze, które pasują również do innych rzeczy. niestety żeby się przekonać muszę rozebrać przekładnie. jak ją rozbiorę to będę miał na jakiś czas unieruchomione auto, do póki nie kupię nowych uszczelniaczy. jakbym kupił uszczelniacze wcześniej to w jeden dzień powinienem wszystko rozebrać, wyczyścić i poskładać na nowo.
może ktoś mi podpowiedzieć jakie są tam uszczelniacze?
MAGLOWNICA.EU - Opel Vectra C Regeneracja maglownic. Naprawa przekładni kierowniczych. (http://opel-vectra-c-naprawa.maglownica.eu/oferta.html) - piszą tu o szlifowaniu listwy i walka. W domowych warunkach to chyba dość trudne.
Pzdr
Z opisu na ich stronie widać, że przyglądają się do wykonywanych napraw. Dużą wiedzą na temat naprawy i profesionalny sprzęt. Ciekawe czy w każdym z punktów napraw mają taki sprzęt i wykonują wszystkie opisane czynności?
Uzupełniła parki oleju w układzie i nowy,wykonują mniej opracowany olej naradzie nie ucieka. Mam jeszcze chwilę zanim to padnie. Będę się starał sprawdzić to firmę oraz równocześnie będę szukał informacji jakie części są potrzebne do samodzielnej naprawy.
Jakby ktoś znał dobry sklep z częściami w Warszawie lub okolicy proszę o info. Może tam coś mi podpowiedza.
W sobotę może będę miał chwilę to wejdę pod auto i spróbuje zmierzyć bloczki i przekładzie. Może coś mi te wymiary podpowiedza.
pablo303
01-04-2014, 11:19
Z opisu na ich stronie widać, że przyglądają się do wykonywanych napraw. Dużą wiedzą na temat naprawy i profesionalny sprzęt. Ciekawe czy w każdym z punktów napraw mają taki sprzęt i wykonują wszystkie opisane czynności?
Uzupełniła parki oleju w układzie i nowy,wykonują mniej opracowany olej naradzie nie ucieka. Mam jeszcze chwilę zanim to padnie. Będę się starał sprawdzić to firmę oraz równocześnie będę szukał informacji jakie części są potrzebne do samodzielnej naprawy.
Jakby ktoś znał dobry sklep z częściami w Warszawie lub okolicy proszę o info. Może tam coś mi podpowiedza.
W sobotę może będę miał chwilę to wejdę pod auto i spróbuje zmierzyć bloczki i przekładzie. Może coś mi te wymiary podpowiedza.
w mojej Cromie ten sam problem zauważyłem, więc czeka mnie ta sama przeprawa
pablo303
01-04-2014, 18:11
w mojej Cromie ten sam problem zauważyłem, więc czeka mnie ta sama przeprawa
zawiozłem auto do Cartech na Raszynskiej w Warszawie, na razie stwierdzili, ze cieknie olej i trzeba wyjąć przekładnię, żeby ocenić czy nadaje się jeszcze do czegokolwiek czy trzeba zamontować coś innego - mechanik polecił mi nową przekładnię TRW w cenie 1800 PLN do tego doliczył wstępnie 800 PLN za robociznę czyli czyszczenie układu kierowniczego z opiłków, wymianę oleju (2 l) i nie wiem co jeszcze. Wydaje mi się to dosyć dużo, ale nie mam porównania, bo nie byłem u innych "fachmanów" - na razie umówiliśmy się na demontaż i ocenę sytuacji
Niestety nie miałem czasu zabrać się za przekładzie. Przyjechałem ok 1000 km i zdołałem ok 100 ml oleju. Cienkie przy rozgrywanym oleju, po dłuższej trasie. Jak robię krótki odcinki nie jest źle.
Jeśli zdecydujesz się na regeneracją, spróbuj dowiedzieć się o wymiary uszczelnienia. Niestety mam tylko jeden samochód, nie mam możliwości rozebrania tej przekładni i dopiero wtedy szukać części. Muszę mieć kupione uszczelnienie wcześniej żeby poskladac wszystko do kupy w ciągu 1 dnia.
Jeśli zdecydujesz się na zakup nowej, to sprzedając poprzednia do regeneracji możesz obniżyć koszty naprawy.
Zadzwoń do FeuVert na jerozolimskich, koło Reduty i popytaj ile u nich to kosztuje. Ja większe naprawy, z którymi nie mogę sobie poradzić bez specjalistycznego sprzętu, tam wykonuje. Może tam będzie taniej.
Zadzwoń do FeuVert na jerozolimskich, koło Reduty
Wszystko tylko NIE FeuVert - nie pakuj kolegi w bagno pseudomechaników!!!
Mi jeszcze nic nie zepsuli, zawsze byłem zadowolony z napraw. Nie mam na co narzekać, dlatego polecam ten konkretny warsztat. W innych punktach tej sieci nie byłem, więc nie wiem jak jest w innych.
Niestety na niedoświadczonemu mechanika możemy zawsze trafić. Każdy z dobrych mechaników kiedyś się uczył i popełniał błędy. Może mam szczęście i trafiłam na tych dobrych.
stevenek
05-06-2016, 14:11
Panowie, odświeżę temat. Wywaliło mi uszczelnienie na maglownicy i uciekł cały płyn. Cena nowego magla jest dość spora więc padło na regenerację. Możecie podzielić się opiniami nt warsztatów wykonujących regenerację? Oczywiście najlepiej jakby wrsztat był w Krakowie lub okolicach ;) Na pewno kilka osób już przerabiało ten temat.
stevenek
06-06-2016, 14:40
Widzę, że nikt się nie chce pochwalić :p To może chociaż ktoś opowie czy wyciągał samemu maglownicę i jak dużo z tym dłubania jest.
cześć
miałem zakusy żeby samemu naprawiać magiel, niestety brakowało czasu a olej coraz szybciej uciekał. padła decyzja o oddaniu do warsztatu. niestety nie polecę zarówno warsztatu jak i firmy która regenerowała.
z tego co się przyglądałem maglownicy przy okazji prac pod autem to jest tam ciasno, przynajmniej u mnie. wydaje mi się, że bez zdjęcia sanek nie udałoby mi się jej wyciągnąć.
dziś lub jutro będę siedział pewnie pod autem, jeśli nie wiesz jak to wygląda i chcesz mieć ogólne rozeznanie to mogę Ci jakieś foty zrobić
Witam.
Borykam się z problemem cieknącej maglownicy z jednej strony ciekło teraz cieknie z drugiej. I zanim ja bedę regenerował mam pytanie jak wyłączyć pompę wspomagania bo narazie finansowo nie podołam. Wtyczni nie wypnę bo jest zalutowane na stałe tam. Z tego co patrzyłem to pompa jest spięta na bezpiecznikach z esp itp. Czy w jakiś sposób ja mogę na pewien czas wyłączyć? Czy te wtyczki dodatkowe co idą to sa może sygnały z abs i esp? Prosze o konstruktywną odpowiedź. Dzięki
stevenek
25-03-2018, 11:02
Kolego, jak odlączysz pompę to praktycznie żadna jazda. Kiera chodzi tak ciężko, że trzeba się grubo napocić żeby skręcać. Miałem okazje raz jechać na odpiętej pompie i nie polecam.
Ale odpowidając na Twoje pytanie, jeden z bezpieczników (tych największych) w skrzynce na akumulatorze odpowiada za pompę wspomagania, wystarczy go odkręcić. Taka jazda jest jednak bardzo niebepieczna!
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.