PDA

Zobacz pełną wersję : Po odpaleniu gaśnie w duże mrozy



pablo686
30-01-2014, 17:03
Od tygodnia borykam się z takim problemem jak w temacie. Mianowicie w zeszłym tygodniu przy -18 odpalił dość ładnie pochodził 2-3 minuty wyskoczył komunikat skontroluj silnik i zgasł, odpaliłem jeszcze raz odpalił kontrolka skontroluj silnik i zgasł po tym już nie odpalił. Stwierdziłem że pewnie wytrąciła się parafina i zatkała filtr. Samochód na lawecie pojechał do mechanika stał cały weekend w ogrzewanym garażu w poniedziałek wymienili filtr dolali do baku depresatora samochód jeździł normalnie. Stał do wtorku pod warsztatem odpalił normalnie było -12. W sumie bez problemów przejechałem 60 km, wczoraj postawiłem go pod domem dziś odpaliłem (mróz -11) pochodził 2-3 minuty i powtórka z rozrywki. Jak zgasł to go nie męczyłem. Nie wiem czy miał odpalić czy to coś pomogło ale ogrzałem filtr paliwa samochód zapalił wyskoczyło skontroluj silnik ale samochód jeździ i pali. Teraz pytanie miał ktoś tak??Jakieś sugestie? Jeszcze dodam, że w warsztacie po podłączeniu do kompa wyskoczyły błędy związane z ciśnieniem paliwa i błędy związane z kolektorem dolotowym, skasowali je i do dzisiaj był spokój.

darius76
31-01-2014, 21:37
Odpowiedz na pytanie masz w błędach które zostały wykasowane,nie zostało nic naprawione tylko wykasowano błędy.Po to jest komputer aby nie szukać po omacku,jeżeli są błędy to tam trzeba szukać a nie wykasować i udawać że zostało naprawione.

raic
18-03-2014, 17:27
W warsztacie chcieli być sprytni i wmówić, że problem rozwiązali

pablo686
18-03-2014, 22:44
W warsztacie chcieli być sprytni i wmówić, że problem rozwiązali Zobaczymy w następne mrozy:D czy wmówili!!:D

seth
19-03-2014, 09:43
Miałem ten sam problem. Zapewne w błędach będzie powiedziane że jest za niskie ciśnienie w listwie a w objaśnieniach "uszkodzona pompa paliwowa lub zawór zwrotny" czy jakoś tak. Niestety Bravki II tak mają przy mrozach, więc proponuje przywyknąć bo wymiana na nowy filtr nic nie da. Najlepiej przed zima do zera wyjeździć paliwo i lać jakiegoś arctica, bo różnego rodzaju preparaty typu Skyd nie działają. A dla pociechy powiem, że i zimowe paliwa do -40 tez nie zawsze.

pablo686
24-03-2014, 18:48
Miałem ten sam problem. Zapewne w błędach będzie powiedziane że jest za niskie ciśnienie w listwie a w objaśnieniach "uszkodzona pompa paliwowa lub zawór zwrotny" czy jakoś tak. Niestety Bravki II tak mają przy mrozach, więc proponuje przywyknąć bo wymiana na nowy filtr nic nie da. Najlepiej przed zima do zera wyjeździć paliwo i lać jakiegoś arctica, bo różnego rodzaju preparaty typu Skyd nie działają. A dla pociechy powiem, że i zimowe paliwa do -40 tez nie zawsze.
To kolega mnie pocieszył:(...leje takie samo paliwo jak mój ojciec i jego wieśwagen chodził bez problemu...no nic zobaczy się w następną zimę :D

seth
25-03-2014, 09:10
niestety bravo jest chyba za delikatne na nasze zimy. Dlatego ja myślę o zmianie Bravki na coś w benzynie

pablo686
30-03-2014, 21:09
niestety bravo jest chyba za delikatne na nasze zimy. Dlatego ja myślę o zmianie Bravki na coś w benzynie Nie wiem czy problem może tkwić w osprzęcie (czujnik, filtry itp)...kolega z pracy ma vectre C wiadomo silnik fiatowski jeździ już 3 lata żadne mrozy mu nie straszne!!

seth
31-03-2014, 09:03
bravo jest chyba delikatniejsze i nie przewidzieli tego że może jeździć w krajach o większej ujemnej temperaturze. Najgorsze jest to że można wymieniać filtry przed zima lać dobre paliwo a i tak na 80% przy -20 nie odpali