TMK
28-01-2014, 12:58
cześć,
W pracy dostaliśmy do testów parę przenośnych interfejsów na OBD2 i najwyższy model podpiąłem do fiata. Po połączeniu żadnych zapisanych błędów nie pokazał, nie testowałem żadnych modułów, ale po chwili na desce miałem komunikat "airbag failure" wraz z krótkim piknięciem o błędzie. Po ponownym uruchomieniu auta to samo, wyświetla błąd, po chwili znika.
Coś mogło paść od podłączenia tego ustrojstwa czy po połączeniu z canem lub poduchami pokazał błąd, który był już wcześniej?
Wieczorem podłącze się fesem i kablem kkl, spróbuje skasować błąd... Co o tym myślicie?
ustrojstwo tego typu, tylko bardziej rozbudowane
Dominator max VW opel ford CAN 96-2010 Honda FV PL (3924870180) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/dominator-max-vw-opel-ford-can-96-2010-honda-fv-pl-i3924870180.html)
W pracy dostaliśmy do testów parę przenośnych interfejsów na OBD2 i najwyższy model podpiąłem do fiata. Po połączeniu żadnych zapisanych błędów nie pokazał, nie testowałem żadnych modułów, ale po chwili na desce miałem komunikat "airbag failure" wraz z krótkim piknięciem o błędzie. Po ponownym uruchomieniu auta to samo, wyświetla błąd, po chwili znika.
Coś mogło paść od podłączenia tego ustrojstwa czy po połączeniu z canem lub poduchami pokazał błąd, który był już wcześniej?
Wieczorem podłącze się fesem i kablem kkl, spróbuje skasować błąd... Co o tym myślicie?
ustrojstwo tego typu, tylko bardziej rozbudowane
Dominator max VW opel ford CAN 96-2010 Honda FV PL (3924870180) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/dominator-max-vw-opel-ford-can-96-2010-honda-fv-pl-i3924870180.html)