PDA

Zobacz pełną wersję : Brava 155 20V pytanie o immo i ECU Bosch ME 3.1



idaxp
13-01-2014, 15:57
Witam wszystkich.

Czy można jakoś sprawdzić czy transponder w kluczyku działa?
Czy można sprawdzić czy transponder łączy się z pętlą?
Jaką oporność ma pętla (cewka)?
Czy jest to normalne, że jak odepnę się całkowicie od ECU to nadal się pali code?
Gdy immo blokuje (code się pali) auto, czy to normalne, że są napięcia na cewkach?
Gdy bym uruchomił na krótko pompę paliwa, to czy auto odpali przy palącym się code?

Jak można sprawdzić czy sterownik silnika ma masę i czy są prawidłowe napięcia (w którym miejscu się to sprawdza, które piny), wszędzie piszą,że sprawdzić masę na ECU bo inaczej nie sprawdzę programem diagnostycznym sterownika (nie mogę się połączyć, tak samo podpięte na innym aucie z tym samym silnikiem działa normalnie). Sterownik to Bosch ME 3.1 hybryda.

Z góry dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.

robert199
15-01-2014, 01:06
moze późno ale sprawdz wyłącznik uderzeniowy pod fotelem kierowcy

idaxp
15-01-2014, 02:06
ok sprawdzę, dzięki.

byrrt
15-01-2014, 09:37
Iskra na świeceidzie ale paliwo nie powinno.. Tak samo pompa i uruchomienie jej na krótko nic nie da.

Tak prosto to można tylko w TD75 immo odciąć bo wszędzie indziej komp silnika uniemożliwia zapłon jak nie ma komunikacji z centralką immo. Czy zapala się kontrolka od wtrysków (tzw. marchewa)?