PDA

Zobacz pełną wersję : grande 1.9 sport tryb awaryjny do 2 tyś obrotow POMOCY



keewa69
11-01-2014, 21:36
witam. mam problem z moim grande 1.9 130km otoz od czasow jesieni-zimy raz na jakis czas wywala mi blad kompa "sprawdż silnik" a po przejechaniu paru set metrow wchodzi w jakis dziwny awaryjny tryb i tylko obroty do 2 tyś dochodza nawet na jalowym biegu. Po wylaczeniu silnika wraca do normy poza kontrolka silnika, lub tez nie raz znow sie przelaczy na tryb awaryjny. Natomiast gdy pojezdze az auto sie dobrze rozgrzeje i wylacze silnik i wlacze znowu to najczesciej gasnie wszystko i jest ok. Latem i wiosna nie mialem z tym problemu, nie raz tez wywal sporadycznie raz na jakis czas "ABS ,ESP i Hill holder nie do dyspozycji" ktory po wylaczeniu i wlaczeniu skasowywal sie. od momentu wyswietlania kontrolki silnika "ABS,ESP..." przestal sie pojawiac. bylem na kompie i wykazalo jakies dziwne bledy o poslizgu sprzegla przepustnicy i jakis kilka innych. Nie wiem co robic doprowadza mnie to do szalu bo auto jedzie normalnie jesli nie wlaczy sie na ten tryb awaryjny,a jak sie wlaczy to jest to niebezpieczne. Ma ktos jakies sugestie na temat mojego problemu, nei wiem co mam robic??? prosze o pomoc

seth
11-01-2014, 21:43
miałem podobnie. masz najprawdopodobniej coś z kością na wiązce która biegnie za tylnym zderzakiem. często śniedzieje i czasem nie łączy. sprawdź to

keewa69
11-01-2014, 21:55
a gdzie dokladnie jest ta kostka? zderzak tylny musze odkrecac rozumiem? i o ktorym problemie mowisz , z silnikiem? cz abs?

seth
12-01-2014, 12:20
odpowiedziałem ci na twoje zapytanie na PW. kość jest widoczna od spodu nie trzeba ściągać zderzaka.

keewa69
15-01-2014, 13:47
zadnej kosci nie ma za zderzakiem tylnim

kubkow
30-06-2016, 21:05
Mam podobny objaw, z tym że cały czas silnik wkręca się do 3,5 tysiąca obrotów i nic więcej, z błędów jest tylko przekaźnik wentylatora i nic więcej. Drugim problemem jest migający przebieg na zegarach, musiałem zmienić licznik,poprzedni padł i nic nie wyświetlał


Zrobione do tej pory:
-Czyszczenie egr
-Czyszczenie przepustnicy
-Wymiana czujnika temperatury i ciśnienia w kolektorze ssącym
-Filtr paliwa
- Olej z filtrem oleju
Zastanawiam się nad wymianą czujnika położenia pedalu sprzęgła


Jakieś podpowiedzi?