Zobacz pełną wersję : Wymiana paska wieloklinowego + osprzęt
Przymierzam się powoli do wymiana paska wieloklinowego wraz z rolkami ponieważ coś strasznie huczy po prawej stronie, rozrząd był wymieniany tez komplet wiec odpada. Zastanawiam się czy nie kupić całości w sensie, pasek, 2 rolki, sprzęgło alternatora, napinacz i koło pasowe które podobno może tak hałasować jak wyrobią się w nim tłumiki drgań. Czy to nie za dużo części ? za całość zapłacę +/- 680zł mam obawy że jak oddam do mechanika to ich kosztorys części jest sporo droższy i za dwie części zapłacę jak u siebie za komplet. Jak myślicie warto czy oddać i liczyć że np napinacz się tylko popsuł.
NAPINACZ STAŁY INA 532 0562 10 62,80zł
NAPINACZ STAŁY SNR GA358.04 77,50zł
NAPINACZ PASKA SNR GA358.00 119,40zł
PASEK GATES 6PK1375 54zł
Sprzęgło alternatora RUVILLE 55376 159,00zł
Koło pasowe SNR DPF358.20 292,30zł
Plus jeszcze rabaty punkty itd, wychodzi mi 680zł
Ś iągnij pasek i na zimnym silniku sprawdź, która rolka hałasuje - wg. mnie wymieniać wszystko w ciemno lekko bezsens..
pablo686
30-12-2013, 21:28
Ja profilaktycznie u siebie wymieniałem sam pasek (chciałem mieć święty spokój) i mechanik mi powiedział, że za jakiś czas może być do wymiany koło pasowe, prześmigałem już prawie 20 tyś i na razie cisza. Wg mnie wszystkiego niema sensu wymieniać, mechanik powinien umieć ocenić co jest do wymiany. A swoją drogą co to ca autko? bo chyba nie bravo, koło pasowe za tanie:)
Bravo II 1.6 120KM ceny z portalu motoneo maja przyzwoite plus punkty, zniżki itd W porównaniu do IC naprawdę jest różnica.
andrzej82
17-01-2014, 11:24
Przymierzam się powoli do wymiana paska wieloklinowego wraz z rolkami ponieważ coś strasznie huczy po prawej stronie, rozrząd był wymieniany tez komplet wiec odpada. Zastanawiam się czy nie kupić całości w sensie, pasek, 2 rolki, sprzęgło alternatora, napinacz i koło pasowe które podobno może tak hałasować jak wyrobią się w nim tłumiki drgań. Czy to nie za dużo części ? za całość zapłacę +/- 680zł mam obawy że jak oddam do mechanika to ich kosztorys części jest sporo droższy i za dwie części zapłacę jak u siebie za komplet. Jak myślicie warto czy oddać i liczyć że np napinacz się tylko popsuł.
NAPINACZ STAŁY INA 532 0562 10 62,80zł
NAPINACZ STAŁY SNR GA358.04 77,50zł
NAPINACZ PASKA SNR GA358.00 119,40zł
PASEK GATES 6PK1375 54zł
Sprzęgło alternatora RUVILLE 55376 159,00zł
Koło pasowe SNR DPF358.20 292,30zł
Plus jeszcze rabaty punkty itd, wychodzi mi 680zł
Witam.
Mam pytanie odnośnie huczącego czegoś po prawej stronie. Mam takie objawy włóaśnie z prawej strony przy szczególnie przy zmianie biegów. Rozrząd wymieniany był według książki 40 tyś. temu ale nie napisane konkretnie czy wszystkie rzeczy po drodze też.
Macie jakieś sugesttie co to może być. Z góry dziekuje.
U mnie okazało sie kompletnie rozwalone koło pasowe od klimatyzacji. Wymienione zostało koło, pasek i jedna rolka.
andrzej82
19-01-2014, 18:11
Ok czuczu dzieki za sugestie o tym nie pomyślałem. dam znać co i jak gdy to rozbiore.
andrzej82
18-02-2014, 22:48
no i jestem ponownie
czuczu zrobiłem jak mowiłeś czyli dostałem się do sprężarki klimatyzacji a raczej jej koła pasowego i okazało się ze rzeczywiście pojawił się tam problem. Uszkodzone było to na co nachodzi kolo pasowe co spowodowało że trzeba było zrobić regenerację całej sprężarki. Ale po zamontowaniu dalej mam takie dziwne chrobotanie przy zmianie biegów. To znaczy kiedy wciskam sprzągło i chcę zmienić bieg na wyższy - nie przy redukowaniu - przy dwóch tysiącach i więcej obrotów. Ten dziwny szum jakby coś się zacierało słychać też na wolnych obrotach. Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie. Bo juz sam nie wiem o co chodzi. Autko jeździ super przyśpiesza git, rozrząd jest ok, sprzęgło raczej też bo nie ma stuków szarpania czy innych dziwnych niepokojących rzeczy. Normalnie nie wiem o co biega.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.