Zobacz pełną wersję : Stukanie/Pstrykanie w okolicach rozrzadu Fiat Bravo 1.6 POMORZCIE.
Witam. Mam następujący problem... od jakiegoś czasu mam problem z dość głośnym denerwującym pstrykaniem ( Jest one dynamiczne co chwile "Pstryk,Pstryk i tak w kółko) w okolicach rozrządu wydaje mi się ze jednak nie pochodzi to z rozrządu ponieważ rozrząd jest zamknięty w obudowie a dźwięk wychodzi z zewnątrz a nie ze środka ( było by o wiele ciszej) stawiam na kółka obok zamieszczonych jak na przykładowym zdj które dodałem 12090 Dodam jeszcze ze na zimnym wgle nie słychać tych stoków a na ciepłym przy 2000tys obrotach zanika ... jak sprawdzić czy to pasek czy coś innego ? Mechanik gdy spojrzał powiedział mi ze może być to rolka napinacza, ponieważ nie stać mnie aktualnie na rozrząd a był on wymieniany 25tys km temu PROSZĘ WAS O POMOC :/ aa jeszcze jedno od jakiegos czasu czasami mi sie pasek odezwie ...
Zrzuć pasek zapal samochód to zobaczysz czy to z rozrządu.
Po zdjęciu paska pokręć pompą wody ,zobacz też na pompę wspomagania no i oczywiście poobracaj rolką napinacza.
Zrzuć pasek zapal samochód to zobaczysz czy to z rozrządu.
Po zdjęciu paska pokręć pompą wody ,zobacz też na pompę wspomagania no i oczywiście poobracaj rolką napinacza.
czyli wychodzi na to ze to moze byc wszystko? na co stawiasz? i ktory pasek zrzucic?
Oba bo inaczej nie sprawdzisz pomp.No chyba ,że od razu wyjdzie napinacz.
wydaje mi się ze jednak nie pochodzi to z rozrządu ponieważ rozrząd jest zamknięty w obudowie a dźwięk wychodzi z zewnątrz a nie ze środka ( było by o wiele ciszej)
tylko ci się wydaje, ostatnio miałem przypadek gdzie napinacz w 1.6 był za lekko napięty i były właśnie objawy o jakich piszesz, na początku jednak ściągnij pasek klinowy, jeżeli nic nie pomoże od razu ściągaj osłonę i rób rozrząd bo szkoda silnika ;)
tylko ci się wydaje, ostatnio miałem przypadek gdzie napinacz w 1.6 był za lekko napięty i były właśnie objawy o jakich piszesz, na początku jednak ściągnij pasek klinowy, jeżeli nic nie pomoże od razu ściągaj osłonę i rób rozrząd bo szkoda silnika ;)
czyli zostaje mechanik?
no nie, najpierw zdejmij pasek klinowy(jeżeli czujesz się na siłach bo chęci to nie wszystko ;) )
no ok sprawdze i dam znac a jak nie to mechanik...
panowie powiem ze 550zl poszlo sie ... do wymiany rolka napinacza od rozrzadu czyli caly rozrzad
Z drugiej strony uratowałeś więcej .
Gdyby strzelił pasek to w 550 byś się nie zmieścił.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.