olek383
03-12-2013, 22:56
Hej.
Co może być przyczyną ,,turbo dziury" na bp na zimnym silniku?? Opowiem od początku...... po wymianie rozrządu, czyszczeniu przepustnicy ,odmy itp wymieniłem parownik. Po kilku dniach okazało się ,że parownik jest wadliwy bo łapie duże ciśnienie fura gasła. Wymienili na nowe. Po kilku dniach ekstra jazdy znowu mam ten sam problem samochód przygasa jak wciskam sprzęgło i nie równo pracuje. Nieraz jest OK przez cały dzień nieraz głupieje przez chwile. Zauważyłem też ,że na zimnym silniku na bp jest ,,turbo dziura", jak się rozgrzeje jest ok,choć mocy mu brakuje w zakresie 2,5-3tys.....ale na rozgrzanym silniku jest to wręcz nie wyczuwalne. Dodam ,że mam do wymiany czujnik od temperatury na gazie (zawiesił się i wskazuje 70st; temat przełączania na gaz ogarniam ręcznie). Podsumowując: co może być przyczyną przygasania na lpg (kolejny parownik???) oraz ,,dziury" na BP.
Co może być przyczyną ,,turbo dziury" na bp na zimnym silniku?? Opowiem od początku...... po wymianie rozrządu, czyszczeniu przepustnicy ,odmy itp wymieniłem parownik. Po kilku dniach okazało się ,że parownik jest wadliwy bo łapie duże ciśnienie fura gasła. Wymienili na nowe. Po kilku dniach ekstra jazdy znowu mam ten sam problem samochód przygasa jak wciskam sprzęgło i nie równo pracuje. Nieraz jest OK przez cały dzień nieraz głupieje przez chwile. Zauważyłem też ,że na zimnym silniku na bp jest ,,turbo dziura", jak się rozgrzeje jest ok,choć mocy mu brakuje w zakresie 2,5-3tys.....ale na rozgrzanym silniku jest to wręcz nie wyczuwalne. Dodam ,że mam do wymiany czujnik od temperatury na gazie (zawiesił się i wskazuje 70st; temat przełączania na gaz ogarniam ręcznie). Podsumowując: co może być przyczyną przygasania na lpg (kolejny parownik???) oraz ,,dziury" na BP.