Zobacz pełną wersję : Problem z nawiewem Fiat Bravo II 1,9 jtd
pompek500
27-11-2013, 21:30
mam problem z nawiewem,po włączeniu nadmuchu przy zimnym silniku przygasają swiatła i co kilka sekund migają i cos dziwnie stuka w konsoli jakby właczała się sprężarka ale nie reaguje przycisk od spręzarki, po przejechaniu miganie świateł ustaje -czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
pozdrawiam
Sprawdź czy masz dobre ładowanie akumulatora, może już dogorywa. Stuki masz na automacie w klimie czy również jak ręcznie nią sterujesz?
pompek500
28-11-2013, 18:57
nie sądze by miało to związek z ładowaniem, chodzi o to że dzieje się to tylko gdy włacze nawiew i trwa to pare kilometrów dopoki nie złapie delikanie temp, lekko przymrugają światła i z klimatronika wydobywają się dzwięki jakbym załaczał klime jest minimalny spadek obrotów i to co kilku sekundowe miganie świateł i wyświetlacza od climatronica, wygląda to troche jakby załączała się sprężarka ale gdy wciskam śnieżynke-od sprężarki nic sie nie dzieje CO TO MOŻE BYC??
Kapciaty
01-12-2013, 23:24
a to nie są przypadkiem jakieś grzałki ptc? one tak chyba pykają dopóki nie złapie temp.
Może one dają dodatkowe obciążenie jakiś 5-10A i to dla alternatora jest już za dużo.
Sprawdź miernikiem jakie masz ładowanie na obciążonym układzie.
pompek500
02-12-2013, 21:29
[QUOTE=Kapciaty;158363]a to nie są przypadkiem jakieś grzałki ptc? one tak chyba pykają dopóki nie złapie temp.
Może one dają dodatkowe obciążenie jakiś 5-10A i to dla alternatora jest już za dużo.
Sprawdź miernikiem jakie masz ładowanie na obciążonym układzie.
jest to możliwe ale co byłoby powodem owego pykania? i czemu delikatnie przygasają światła wraz z kokpitem? dziwne a najlepsze jest to że nikt nie potrafi określic co oże być przyczyną
Kapciaty
02-12-2013, 22:44
Z tego co słyszałem (nie znam z doświadczenia) owe grzałki tak właśnie pykają, no i ciągną sporo prądu. Jeśli masz słaby alternator, to przygasanie świateł w tym czasie jest całkiem logiczne. Dlatego polecam wziąć miernik w rękę i sprawdzić jakie masz ładowanie na obciążonym układzie (ogrzewanie tylnej szyby, radio, światła, halogeny i co tam jeszcze masz), jak jest poniżej 12,5-13V, to jest nieciekawie.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.