Zobacz pełną wersję : Palio Weekend 1.7 TD Gaśnie w czasie jazdy,
Witam jestem tutaj nowy na forum wiec nie jestem jeszcze obeznany
Mam problem z moim Palio weekend 1,7 TD, Samochód po przejechaniu paru kilometrów na czwartym i piątym biegu zaczyna szarpać (przerywać) po czym się wyłączy (przestaje dostawać zasilanie) i wtedy trzeba w biegu uruchamiać silnik co jest niebezpieczne bo jak się tak zdarzy na zakręcie to można spowodować wypadek,
Proszę o pomoc i z góry dziękuje
Bartłomiej
25-11-2013, 23:50
ten opis jest mi bliski tylko ze w sienie 1.6 16v ponieważ czemu ?!... działo mi sie podobnie i mój zaufany mechanik tez zaspecjalnie niewiedział o co chodziło ...okazało sie ze komputer pokładowy nie ogarniał ale to oczywiście po fakcie (komputer sie spalił). wymieniłem go co kosztowało mnie okolo 500 albo 600 zł (dokładnie niepamietam ) i po problemie. Ale to tylko z mojego przykładu. jedna z nielicznych opcji. ja bym powiedział Cewka ale poczekaj na jakies poparcie mojego zdania^^
dawiddkk
26-11-2013, 00:00
Jaka cewka w TD ?
Jaka cewka w TD ?
szczerze nie mam pojecia i nawet nie wiem jak to sprawdzic bo pierwszy raz mam diesla
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
a taka cewka ile moze kosztowac ?
dawiddkk
28-11-2013, 20:55
Kolega wyzej chyba nie ogarnal ze to diesel i pewnie chodziło mu o cewkę zapłonową , która nie występuje w tym silniku :)
tez tak mi sie wydaje ze nie doczytal o dieslu ale i tak licze na konkretne odpowiedzi bo jak narazie boje sie samochodem jezdzic
dawiddkk
28-11-2013, 22:34
Filtr paliwa dobry ? Przewody szczelne, nie dostaje się nigdzie powietrze ?
:confused: prosze o pomoc
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
kurde a tego to nie wiem, a jak to na domowe warunki sprawdzic ?
gdzie mniej wiecej szukac przyczyny ?
dawiddkk
30-11-2013, 21:27
Wymień filtr paliwa , i sprawdz czy nie ma pecherzy powietrza w przewodach, sprawdz na oko czy nie sa pekniete, słabo nałożone czy coś
a jesli to nie pomoze to gdzie szukac ?
dawiddkk
01-12-2013, 11:03
Na odległość ciężko powiedzieć. Sprawdz to pierw.
Kapciaty
01-12-2013, 18:19
Stawiam na wodę w filtrze paliwa. Poza tym możesz sprawdzić, czy pompka równo podaje ropkę.
Jak wyjmiesz stary filtr, to odkręć korek na dole i popatrz sobie ile zleci wody a ile oliwy.
Jak będziesz wymieniał filtr paliwa, to wsadź wężyk zasilający do butelki i włącz zapłon, po czy obserwuj czy oliwa leci cały czas, czy może są jakieś przerwy/zaksztuszenia itp. Jeśli tak będzie, to znak, że pompka nie domaga.
a to juz raczej na warunki z garazem bo ja nie mam garazu i nie mam pojecia jak sie do tego zabrac :( chyba podjsde z samochodem do mechanika niech sie tym zajmie tylko ciekawe ile mnie za to skasuje :(
Moje palio dzis jest do odebrania od mechanika, mechanik powiedzial ze na 100 % przyczyna byl przegnity przewod od wentylatora ktory w chwili wlaczenia sie robil przerwe na palio gaslo przyjemnosc 60 zl, zobaczymy jaki bedzie efekt o 9 odbieram samochod i pojezdze az sie nagdzeje i silnik ale to tak jakies max 15 km przejaZdu musi byc.
to bylo to co opisalem cena niewielka a uciecha bezcenna :D
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.