Zobacz pełną wersję : Proszę o poradę odnośnie podzespołów:
Dr House
11-11-2013, 21:21
Witam,
Chcę kupić sportowe amortyzatory najlepiej gwintowe, sportowe sprężyny -30 przód - tył i sportowy wydech (delikatnie mruczący),
+ dolot i stożek K&N.
Stąd moja prośba do was:
Proszę was o konkretne linki do tych podzespołów, bo sam szukam i cieżko mi samemu podjąć decyzję.
Fiat bravo 1.2 99 po FL.
Witam,
Chcę kupić sportowe amortyzatory najlepiej gwintowe, sportowe sprężyny -30 przód - tył i sportowy wydech (delikatnie mruczący),
+ dolot i stożek K&N.
Stąd moja prośba do was:
Proszę was o konkretne linki do tych podzespołów, bo sam szukam i cieżko mi samemu podjąć decyzję.
Fiat bravo 1.2 99 po FL.
Wybacz, ale to żart, prawda?
Chcesz żeby ktoś znalazł dla Ciebie części i wrzucił link do sklepu czy jak?
I o jaką decyzję chodzi skoro jesteś zdecydowany?
A co do tematu: po co Ci gwintowane zawieszenie skoro chcesz założyć sprężyny obniżające o 30mm? Gwint w tym wypadku służy głównie regulacji wysokości. Jeśli zdecydowałeś się na konkretną wysokość zawieszenia to regulacja wysokości jest Ci zbędna.
Ze swojej strony mogę polecić amortyzatory:
Bilstein B6 - mam i jestem bardzo zadowolony
Sachs Super Touring - trochę bardziej komfortowe niż B6 ale ciągle bardzo szczególnie do szybkiej codziennej jazdy
Koni Sport - popularne ze względu na regulację twardości
W kwestii sprężyn polecam produkty Eibach Pro-Kit. Miałem w dwóch samochodach i sprawdzały się świetnie. Bardzo fajnie współpracowały z B6.
Kolega jeździ na zawieszeniu H&R i też jest zadowolony chociaż jest ono twardsze niż to co mam u siebie.
Konkretnych linków Ci nie podam. W wypadku produktów Bilsteina wystarczy sprawdzić na oficjalnej stronie czy robią coś do Twojego auta a później zapytać google o oficjalnego dystrybutora. Ze sprężania jest podobnie.
Swoje zawieszenie kupowałem w.krakowskim OEM+ Tuning, zadzwoń do nich lub napisz mail.
Delikatnie mruczący wydech... Supersprint Cię zadowoli.
Dolot i stożek do Twojego auta to trochę wyrzucanie kasy. Mimo to zapewne w ofercie K&N znajdziesz coś. Sprawdź na oficjalnej stronie czy robią do Twojego auta jakiś zestaw, np popularny 57i a później telefon do oficjalnego dystrybutora (a jest ich wielu w Polsce) i zamawiaj.
dejv667, autor postu chyba by chciał sportowe auto a zapomina, że jeździ fiatem 1.2 ;) Dodatkowo nie wie czego chce i nawet po co - niestety kolego Dr House ale tak można zrozumieć Twoje pytanie.. :/
dejv667, autor postu chyba by chciał sportowe auto a zapomina, że jeździ fiatem 1.2 Dodatkowo nie wie czego chce i nawet po co Też to tak widzę. Komu potrzebne gwintowane zawieszenie, sportowy tłumik i dolot do bravolota 1,2??? To tak jakby traktor uzbroić w skrzydła...
Dr House
12-11-2013, 23:20
Ale hejty z waszej strony.. Auto stoi w garażu na podnośniku i czeka na swapa tak dla jasności.
A po to pytam żeby się czegoś dowiedzieć, a nie zostać zhejtowanym.
Szkoda gadać.
dejv667 Dzięki za pomoc.
markshall
12-11-2013, 23:45
Ale hejty z waszej strony.. Auto stoi w garażu na podnośniku i czeka na swapa tak dla jasności.
A tak z ciekawości co tam zamierzasz wpakować?
A po to pytam żeby się czegoś dowiedzieć, a nie zostać zhejtowanym.
Nikt Cię kolego, jak to napisałeś, nie "zhejtował" tylko forum nie jest po to żeby ktoś odwalał za Ciebie robotę i szukał Ci zawieszenia i łaskawie pytał czy się podoba czy może znaleźć coś innego. Sam poczytaj, poszukaj, a jak będziesz miał wątpliwości to wrzuć kilka linków i wtedy ktoś Ci doradzi.
CichyJerry
13-11-2013, 16:19
pewnie z HGT 2.0 20V VIS
Ale hejty z waszej strony.. Auto stoi w garażu na podnośniku i czeka na swapa tak dla jasności.
A po to pytam żeby się czegoś dowiedzieć, a nie zostać zhejtowanym.
Szkoda gadać.
Gdybyś wcześniej napisał, że chcesz robić swapa, to by była inna rozmowa. Najlepiej się obrazić na wszystkich, no bo jak śmieli wtykać nos w nie swój interes. Faktycznie szkoda gadać...
Do mnie ten swap i tak nie przemawia. Po jakie licho babrać się z przeróbkami, skoro można za grosze kupić HGT i dopiero to uszlachetnić. Takie rozwiązanie ma sens, w odróżnieniu od dostosowania budy słabszego modelu do wymogów mocniejszego silnika. Nawet przy ewentualnej odsprzedaży będziesz miał problem, bo jedynie znawca tematu doceni twój wkład, pozostałym twoje przeróbki będą wydawać się podejrzane.
I ponownie temat swapa w 15 letnim aucie ;) Prócz silnika w takim aucie trzeba zmienić praktycznie wszystko - skrzynie, półosie, heble, wydech, pewnie zbiornik by się przydało wymienić i tak można bez końca - to naprawdę się komuś opłaca? Pomijając projekty nawet z tego forum gdzie ktoś wsadza silnik V8 do Bravo ale to jest zupełnie inny budżet, zupełnie inny target itp..
Dr House
17-11-2013, 00:34
Opłacaaa ( ; Jak kochasz jakiś model auta to nie liczysz się z kosztami ; )
A tym najmniej się przejmuję. To ma latać, a nie się toczyć ( ;
Opłacaaa ( ; Jak kochasz jakiś model auta to nie liczysz się z kosztami ; ) Więc tym bardziej przemyśl temat sprzedaży bravo 1,2 i kupno HGT. Dla mnie pomysł przerabiania całego wozu jest chory zarówno w sensie ideowym, jak i ekonomicznym. Tunig HGTy może się przynajmniej wydawać uzasadniony, skoro standardowe zawieszenie nie nabija siniaków na dupie, a 147 kucy pod maską nie wywraca flaków na lewą stronę.
markshall
17-11-2013, 21:02
To ma latać, a nie się toczyć ( ;
To po co kupiłeś 1.2 ? Chyba nie spodziewałeś się po 82 KM że auto będzie "latać"? ;)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.