PDA

Zobacz pełną wersję : Elektryczna szyba, pływak - PROBLEM !!!



rastans
23-10-2013, 12:24
Witam mam dwa problemy !!
1. Elektryczna szyba:
Odpadły mi przyciski od elektrycznej szyby od strony kierowcy, a więc kupiłem na złomie nowe przyciski i wymieniłem je. Wszystko grało szyby się otwierały i zamykały. Po czym zorientowałem się że przyciski źle założyłem więc zamieniłem znowu te plastikowe nakładki i nagle przestała się otwierać i zamykać szyba od strony kierowcy, a od pasażera chodzi. Sprawdziłem bezpiecznik ale dobry jest nawet obudowę drzwi odkręciłem i sprawdzałem czy jakiegoś kabla nie wyrwałem, ale wszystko gra. Ma ktoś jakieś pomysły co może być nie tak ?
2. Pływak:
A więc cały czas mi pokazuje rezerwę świeci się pomarańczowa dioda i wskaźnik jest na rezerwie. Gdy odpalam auto wskaźnik minimalnie się podnosi. Czytałem trochę o tym i mówią że może kabel, albo pływak. Ale który to kabel jet od pływaka ? Wtedy bym po kablu do końca leciał i sprawdził czy nie jest gdzieś przerwany.

Proszę o pomoc w tych dwóch rzeczach i z góry dziękuję :)

byrrt
23-10-2013, 14:43
Obwód pływaka i rezerwy to 2 inne kable z tego co wiem.

rastans
24-10-2013, 00:30
No to co mam zrobić, albo sprawdzić ?

byrrt
24-10-2013, 09:09
Wziąć schematy z "Sam naprawiam" albo z Workshop manulal (wszystko w dziale download) i samemu miernikiem sprawdzić co gdzie nie styka ;)

malutki640
24-10-2013, 22:45
Witam mam dwa problemy !!
2. Pływak:
A więc cały czas mi pokazuje rezerwę świeci się pomarańczowa dioda i wskaźnik jest na rezerwie. Gdy odpalam auto wskaźnik minimalnie się podnosi. Czytałem trochę o tym i mówią że może kabel, albo pływak. Ale który to kabel jet od pływaka ? Wtedy bym po kablu do końca leciał i sprawdził czy nie jest gdzieś przerwany.

Proszę o pomoc w tych dwóch rzeczach i z góry dziękuję :)

Może po prostu pływak się utopił ?

rastans
25-10-2013, 00:21
W sensie że odpadł ?

mati16v
25-10-2013, 00:31
Obwód pływaka i rezerwy to 2 inne kable z tego co wiem.

Nie w BBM, tutaj w zegarach jest jest układ który steruje wskazówką i rezerwą, zajmuje się m.in tym aby korygować wahania pływaka. ;-) Właśnie przez ten układ nie mogłem zrobić wskazania poziomu gazu po przełączeniu na gaz ponieważ przy zmianie rezystancji wskazówka nawet nie drgnęła przez pierwsze kilka minut, musiałbym ingerować w układ aby resetować go za każdym razem przy przełączaniu w co nie chciało mi się już bawić ;-)