Abramsik
21-10-2013, 11:49
Witam!
Szperałem w forum, ale że nie znalazłem oddzielnego tematu pozwoliłem sobie założyć nowy. Myślę, że może być przydatny. Ale do rzeczy. Powoli zbliża się zima, pogoda deszczowa jest coraz częściej a co za tym idzie i wycieraczki używane są raz po raz. Od pewnego czasu zaczynają mnie dobiegać niepokojące odgłosy "chrobotania" (jeszcze słabe i nieśmiałe) w trakcie dłuższej pracy wycieraczek. Jako że do Bravki przesiadłem się ze Stilona, mam wrażenie że powód jest mi znany. Zaczyna klękać mechanizm wycieraczek. Podejrzewam, że jest on taki sam jak w Stilo. Tam pomagało nasmarowanie. Myślę, że tu będzie tak samo ale do doświadczonych forumowiczów pytanie: jak zdemontować podszybie i czy po tej czynności będzie już dostęp do mechanizmu wycieraczek?
Szperałem w forum, ale że nie znalazłem oddzielnego tematu pozwoliłem sobie założyć nowy. Myślę, że może być przydatny. Ale do rzeczy. Powoli zbliża się zima, pogoda deszczowa jest coraz częściej a co za tym idzie i wycieraczki używane są raz po raz. Od pewnego czasu zaczynają mnie dobiegać niepokojące odgłosy "chrobotania" (jeszcze słabe i nieśmiałe) w trakcie dłuższej pracy wycieraczek. Jako że do Bravki przesiadłem się ze Stilona, mam wrażenie że powód jest mi znany. Zaczyna klękać mechanizm wycieraczek. Podejrzewam, że jest on taki sam jak w Stilo. Tam pomagało nasmarowanie. Myślę, że tu będzie tak samo ale do doświadczonych forumowiczów pytanie: jak zdemontować podszybie i czy po tej czynności będzie już dostęp do mechanizmu wycieraczek?