Zobacz pełną wersję : PO191 nieprawidłowy sygnał czujnika ciśnienia
Witam. Jestem tu nowa. Mam problem ze swoim stilo 2004 r 1,9 JTD. Od pięciu dni auto odpalało na chybił trafił :/ tzn. niekiedy odpalało normalnie a niekiedy tylko kręciło i nic więcej :mad: wymieniliśmy filtr paliwa i dalej to samo było. Do dzisiaj :roll: jak zgasiłam auto na cpn to juz nie odpaliłam. Zacholowaliśmy auto do stacji aby podpiąć pod komputer. i Wykazało taki bład PO191 nieprawidłowy sygnał czujnika ciśnienia. Pan diagnozujący powiedział że to czujnik ciśnienia paliwa :rolleyes: ja się na tym nie znam :mad: nie wiem co mam robić, auto tylko kręci kręci i nic. Jeszcze wczoraj po paru razach w końcu załapywał a dzisiaj :confused: Nowy czujnik cisnienia paliwa to koszt ok 500 zł :( czy nie mogę jakoś zrobić nie wiem wyczyścić :tongue dziękuję za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam
koleżanko po przekręceniu kluczyka w pozycję MAR posłuchaj czy pompka paliwa chodzi w zbiorniku, jeżeli nic nie usłyszysz to posprawdzaj przekaźniki koło akumulatora T7 lub T9 - nie pamiętam dokładnie który(możesz pozamieniać na chwilę z innego gniazda) , jak nic nie pomoże to sprawdź czy dochodzi prąd do pompki (dostęp pod tylną kanapą) w ostateczności siadła pompka paliwa - czujnik pewnie masz sprawny, taki błąd wywala jak są w.w usterki,
może jakiś kolega jest z Wrocławia i posprawdzał by to koleżance?;-)
koleżanko po przekręceniu kluczyka w pozycję MAR posłuchaj czy pompka paliwa chodzi w zbiorniku, jeżeli nic nie usłyszysz to posprawdzaj przekaźniki koło akumulatora T7 lub T9 - nie pamiętam dokładnie który(możesz pozamieniać na chwilę z innego gniazda) , jak nic nie pomoże to sprawdź czy dochodzi prąd do pompki (dostęp pod tylną kanapą) w ostateczności siadła pompka paliwa - czujnik pewnie masz sprawny, taki błąd wywala jak są w.w usterki,
może jakiś kolega jest z Wrocławia i posprawdzał by to koleżance?;-)
problemem była pompa paliwa (kupiłam aż trzy bo nie robiły ciśnienia) i niby wszystko ok ale pojezdzilam pod dnia i znowu to samo. Auto zabieram juz 5 raz z warsztatu i kończy się na lawetowaniem go z powrotem. Mechanicy rozkładają ręce nie wiedzą co jest przyczyną a komputer nic nie pokazuje :( dalej kręci a nie odpala :( jestem załamana a mechanicy również
jeżeli po wymianie pompy odpalił a potem znów fochy stroi to można jeszcze rozebrać skrzynkę koło akumulatora, być może jest sporo syfu między płytami i stąd te "fiołki", podpowiedź mechanikowi jak nie chce odpalić to niech pompę podłaczy pod inne źródło zasilania i wtedy odpala
Jeżeli za 1 razem to byla pomp została wymieniona i działała trochę pojeździłaś i znowu to samo to może zamienione zostały przewody przy pompie powrót z zasilaniem miałem taki przypadek w innym aucie. A przy jakim poziomie paliwa dzieje się ta sytuacja?
są różne średnice przewodów także nie ma możliwości pomyłki
niech mechanik rozbierze tą skrzynkę bezpieczników, sprawdzi jeszcze czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej a także elektrozawór na pompie wysokiego ciśnienia CR, niech sprawdzi jak ma możliwość podłączenia programu diagnostycznego ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem
a wracając do pompy w zbiorniku, czy w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję MAR słychać ją jak pracuje w zbiorniku? (można podnieść tylną kanapę aby było lepiej słychać)
co do przekaźnika to może być T20 lub ten po jego prawej stronie - jak położy się palec na nim to po przekręceniu kluczyka powinno się wyczuć jak przekaźnik się zwiera - u siebie jak posiadałem stilo to miałem taki przypadek wymiana przekaźnika i czyszczenie skrzynki rozwiązało problem z odpalaniem
Wydawało mi się że są takie same widać sie pomyliłem. Kolega wyżej ma rację szyna do sprawdzenia i czujnik na pompie i przewody paliwowe do czyszczenia i filtr paliwa do wymiany
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.