PDA

Zobacz pełną wersję : Cisnienie paliwa oraz przepływomierz wskazania



karoldep
06-10-2013, 20:54
Witam
Mam problemy z odpalaniem w temp poniżej 0. W załącznikach są wykresy ciśnienia paliwa przy rozruchu oraz przepływomierz. Może ktoś zerknąć czy są oki.

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź

PS:
filtr wymieniony przed poprzednią zimą. Również aku. Teraz czekam na nowy. Świece wymieniane w grudniu.
Problem z poprzedniej zimy się ciągnie. Teraz chcę sprawdzić zanim mrozy dadzą w kość i usunąć problem. test przelewowy może w poniedziałek walnę i zaślepię erg (w zeszłym tygodniu czyszczony pokazuje cały czas 1%).
Myślę że przepływka to chyba coś źle wskazuje. No ale zielony jestem.
Test robiłem: najpierw kluczyk MAR trochę poczekałem, potem rozruch i praca na jałowym i przejazd parę kilometrów.

jaro190
06-10-2013, 23:33
zmierz ciśnienie cylindrów - te silniki palą przy niesprawnych świecach nawet gdy temp. spadnie do -10, jeżeli ciśnienie jest ok. to zaślep EGR-a, piszesz że świece wymieniałeś a czy faktycznie podawany jest na nie prąd?

irqus
07-10-2013, 08:10
Jęśli pokazuje cały czas jeden procent nawet przy wysiokich obrotach to możęsz mieć cewkę zatarką musis rozebrać egr i rozruszać cewkę i potem zaślep. A żadne błędy od świec się nie pokazują?

karoldep
07-10-2013, 09:52
Nic się nie pokazuje, żadnych błędów. Stawiam na wtryski, albo jak przyciśnie mróz to może czujnik temp. wariuje (nie znam się na tym). Z tego co gdzieś wyczytałem jak odłączy się czujnik temp. paliwa to samochód zawsze zapala jak by było -15. Tak kombinuje że przy 0 do -5 to nawet jak by wszystkie świece były padnięte to raczej by palił bez jakiś tam problemów (z depresatorem oczywiście). Przy wymianie świec w poprzednia zimę, przestał pod warsztatem (serwis bosch) całą noc, na szybach szron (-11 wskazanie w aucie) to zapalił jak przy +20. Na kolejny dzień już długo kręciłem.
ERG rozebrałem i czyściłem. Cewka chodzi gładko, luźno. Dziś zaślepię.
No nie wiem może coś przymarza na pompie przy minusowych i wtedy nie ma ciśnienia?

PS: No i jeszcze sprawdzę ten prąd do świec. Albo podjadę do elektr.

karoldep
08-10-2013, 15:20
Zrobiłem test przelewowy z tym że nie 4 min a 10 pracował.
1 wtrysk ponad 100 mil (tak koło 110 skończyła się strzykawka), 2-82, 3-100, 4-80
Wyczytałem, że przy 4 min max powinno być 20 mil.
Czyli co do regeneracji może czyszczenie?


EGR wywaliłem całkiem i zaślepiłem.

qqryk
08-10-2013, 16:39
Jakby był wtrysk walnięty to po odpaleniu silnika w garażu nic byś nie widział.Ja miałem walnięty wtrysk i z odpaleniem była masakra.Na II cylindrze mi lało.Kupiłem używkę i pali na dotyk.