PDA

Zobacz pełną wersję : pokrętło sterowania ogrzewaniem



krzysiek555
23-09-2013, 11:07
Witam, jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
Niedawno zakupiłem sienke w wersji 1.6 hl. Od początku zauważyłem że jest problem z ogrzewaniem, pokrętło służące do ustawiania temperatury (ciepło-zimno :P ) nawiewu chodzi bardzo lekko, oraz jest problem kiedy przekręcę w lewo, ponieważ pokrętło nie dochodzi do końca - odbija o jakieś 2cm, sądzę że może to być linka, lub jakiś "dynks", który ją trzyma. Wiem jak zdjąć ramkę, znajdującą się wokół sterownika, oraz cztery wkręty które są pod nią. Moje pytanie brzmi w jaki sposób wyciągnąć ten biały plastik ze sterownikiem i żarówkami? Zauważyłem że są tam 3 lub 4 takie zaczepy które trzeba wepchnąć, lecz kiedy to zrobię i chciałbym wyciągnąć ten biały panel lecz jest to niemożliwe, ponieważ wydaje się być większy niż "dziura" przez którą próbuje go wyciągnąć. Kolejne pytanie, czy trzeba zdjąć panel z wylotami nawiewu aby wyciągnąć ten biały sterownik? Wiem że są podobne tematy ale po długim poszukiwaniu nie znalazłem jak wyciągnąć panel ze sterownikiem, większość tematów tłumaczy w jaki sposób zdjąć ramkę.

mielinski
23-09-2013, 11:44
Witaj

W temacie "Konsola środkowa - raz świeci raz nie" opisałem sposób wyjęcia tego białego elementu. W przypadku trudności lub niejasności, również proponuję wiadomość na priv z numerem telefonu, oddzwonię i wszystko na spokojnie wyjaśnię :-).

krzysiek555
23-09-2013, 12:10
Właśnie przeczytałem ten temat :P. Oraz Twoje posty :), Ale nie widzi mi się rozbieranie bloku przed lewarkiem żeby wyciągnąć ten biały sterownik.

krzysiek555
30-09-2013, 11:21
Tak więc rozwiązałem problem. Opis dla osób, które mają podobny problem:
Najpierw rozebrałem konsolę z pomocą opisu w temacie "Konsola środkowa - raz świeci raz nie", oraz pomocy użytkownika @mielinski.
11269

Dalej spędziłem dwa dni nad zastanawiałem się co z tym zrobić, tutaj też z pomocą przyszedł użytkownik @mielinski. Moja naprawa polegała na zakupieniu strzykawki i wstrzyknięciu kilku kropel oleju silnikowego do pancerza. Metalowy zaczep który trzymał pancerz został wyrwany z kawałkiem plastiku więc nie było możliwości na założenie go na nowo.
11270

Następnie z braku możliwości na inną naprawę zacisnąłem opaską plastikową pancerz z białym plastikowym sterownikiem i obłożyłem stosunkowo drogim klejem dwuskładnikowym (24h schnięcia).
11271

W tym momencie prędzej pęknie biały plastikowy sterownik niż opaska z klejem która została nałożona.
Temat do zamknięcia.