Zobacz pełną wersję : Otwory w podłodze
Mam pytanie odnośnie otworów w podłodze w stilo, są 2 z przodu i 2 z tyło mniej więcej zaraz za kołami blisko brzegu auta, na podłużnicach mi się wydaje. Chodzi mi o to czy powinny być czymś zaślepione czy mogą być otwarte i są to otwory dla podnośnika? Zaraz pod progami są małe otwory w kształcie fasolek, ale ona są na pewno zaślepiane gumowymi zaślepkami ale nie wiem co z tymi 4, w żadnej nic nie było. Może ktoś wie jak ma być?
11112111131111411115
Mogę tyle pwoiedzieć że na podnośnik masz specjalne powiedzmy płaskowniki co wychodzą z progów. Co do tych dziur to nei wiem.
A u kolegi te otwory są zaślepione czy nie?
Ja własnie robiłem w tym tygodniu konserwacje przy jednym z tych otworów w progu , zgubiłem zaślepkę , a zanim się zorientowałem o tym to zdążyła już pokazywać się ruda , powie mi ktoś po co oni zrobili wogóle to zaślepki ?
Te w kształcie fasol w progach są po to aby można było robić konserwacje progu od środka, tzw konserwacje profilu zamkniętego, ale dalej nie wiem do czego są te duże 4 o których pisałem w pierwszym poście.
To są otwory technologiczne do pomiaru geometrii płyty podłogowej jeszcze w fabryce, ale też można się nimi posłużyć do pomiaru czy auto miało dzwona. Kiedyś mechanik mi mówił, że na tych otworach prostuje się podwozie po dzwonie.
Czyli te wgniecenia na zabezpieczeniu antykorozyjnym wokół tych otworów mogą sugerować że auto było prostowane? Czy raczej przy pomiarze geometrii jest tam coś mocno dokręcane co powoduje takie wgniecenia? w każdym bądź razie te otwory podczas normalniej eksploatacji powinny być zaślepione?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.