PDA

Zobacz pełną wersję : Zaślepienie EGR



pablo686
28-08-2013, 19:39
Tematów jest sporo ale w Bravo II zdaję się niema...tak jak w tytule zaślepiał ktoś z kolegów??Pytam się bo wybrałem się dziś na chipowanie i doradzono mi że mogą wyłączyć mi EGR tak zrobili z tym że sam muszę sobie zaślepić (kurcze zaślepek nie miał czy co albo grzebać się nie chciało). Sugestia tunera z tym EGR była taka ponieważ autko trochę słabo zbiera się z dołu.

seth
28-08-2013, 20:43
jak się slabo zbiera to myślę że trzeba byłoby wykluczyć ustaki a potem robić chip. Ale juz skoro masz taki problem to znajdź na alegro blachy z dziurami i zaślepiasz w wyznaczonych miejscach a będziesz miał instrukcje od allegrowicza

grze
28-08-2013, 20:57
Jeśli egr wyłączony z programu to nie żadna zaślepka z dziurami tylko pełne zaślepienie i najlepiej od dołu. Zaślepkę można sobie samemu zrobić z cienkiej blaszki na wzór wyjętej uszczelki tylko bez tego dużego otworu.
10816

pablo686
28-08-2013, 21:18
jak się slabo zbiera to myślę że trzeba byłoby wykluczyć ustaki a potem robić chip. Ale juz skoro masz taki problem to znajdź na alegro blachy z dziurami i zaślepiasz w wyznaczonych miejscach a będziesz miał instrukcje od allegrowicza

z wykresu wynikło że trochę słabo się zbiera z dołu ja podczas jazdy jakoś tego nie zauważyłem, błędów żadnych nie było seria wyszła mocna, wywnioskowaliśmy że to może być EGR ponieważ jakiś czas temu był czyszczony bo były z nim problemy...w każdym razie już wszystko wiem zaślepię sobie to na dniach

stew66
29-08-2013, 07:45
Kolega @grze dobrze pisze, jeśli EGR jest wyłączony programowo to pełną zaslepke zastosować a nie z dziurkami.

seth
29-08-2013, 15:07
mój błąd faktycznie pisałeś że został wyłączony. Powiedz mi ile kosztował cię chip i na czym on polegał oraz jak zmieniły się osiągi autka.

lukq
29-08-2013, 15:35
Tylko pełna i jak ktoś napisał na dole i na górze dla bezpieczeństwa zaślepić.
Możesz wyciąć nawet z denka po puszce piwa ;)

byrrt
29-08-2013, 15:40
Denko będzie za Cie.kie. Najlepsza byłaby kwasówka taka pewnie ok 1mm.

lukq
29-08-2013, 16:58
Moja marea (była) jeździ już 3 rok i nic się nie dziej :)

pablo686
29-08-2013, 22:07
mój błąd faktycznie pisałeś że został wyłączony. Powiedz mi ile kosztował cię chip i na czym on polegał oraz jak zmieniły się osiągi autka.
chip kosztował 1100 robiony był w Brodnicy (90 kilometrów odemnie chodziło mi żeby było nie daleko) DIESEL TUNING TDI, CHIP TUNING, CHIPTUNING TDI, HAMOWNIA, PODNOSZENIE MOCY, Tuning diesla, KODY BŁĘDÓW, Więcej mocy Więcej koni, Tuning elektroniczny, (http://diesel-tuning.pl/kontakt.php). Gość zajmuję się głównie VW ale w galerii można znaleźć różne samochody, dłubie od paru lat to chyba trochę się zna. Z tego co się orientuję wgrana została inna tzw mapa i usunięty EGR z opr (po zgraniu starego opr i zhamowaniu gość zniknął na pół godziny po czym się pojawił wgrał mape i hamowaliśmy). Wynik fajny 180 kucy (okrojony ze 185), ale jak dla mnie dupy nie urywa, wrażenie jest takie że samochód jest jak by lżejszy. Jak zaślepie ten EGR to dam znać czy jest coś lepiej...zaślepki zamówiłem sobie na allegro

grze
29-08-2013, 22:51
nie samymi koniami jedzie auto... ile Nm wyszło??? a najlepie do daj wykres to porównamy z moim.

pablo686
30-08-2013, 14:59
link do mojego wykresu z hamowni: http://diesel-tuning.pl/foto/Bravo2008_WPL_wykres.jpg

lukq
30-08-2013, 16:15
Moja rada, niech ci zmieni tak, ze od 2000 będzie rosło równo, bo dwuams tak raptownego butowania nie pociągnie za długo.

grze
30-08-2013, 17:06
Ja bym zaślepił teraz EGR i zhamował auto jeszcze raz ;-) Wykres nie jest taki zły ...
u mnie jest tak: 10839 i dwumas to znosi.

lukq
30-08-2013, 17:16
Z tym, że u Ciebie linie łagodniej wspinają się do góry, więc lepiej dla dwumasy.
To jest moja opinia, każdy robi dla siebie.

grze
30-08-2013, 20:49
Masz rację program nie jest hardcorowy bo jak już powiedziałem Nie samymi KM jedzie auto :-)

pablo686
30-08-2013, 21:45
Dzięki koledzy za sugestie, zobaczę jak to będzie wyglądać po zaślepieniu, niutki są ujęte po wgraniu pierwszy raz i zhamowaniu było ponad 400 gość powiedział że to okroi ponieważ spodziewa się że po zaślepieniu wzrośnie.

Mike Poznan
31-08-2013, 13:13
Ja bym zaślepił teraz EGR i zhamował auto jeszcze raz ;-) Wykres nie jest taki zły ...
u mnie jest tak: 10839 i dwumas to znosi.

Nie mówię, że Twój wykres jest zły bo nie jest ale jest celowo rozciągnięty , żeby wydawało się , że jest bardzo płasko. Zwróć uwagę na wartości na osiach.

pablo686
01-09-2013, 00:16
No właśnie żeby coś wywnioskować z wykresu trzeba wiedzieć co i jak czytać...ja tam się na tym nie znam aczkolwiek trochę przeglądałem różnych wykresów podają jak chcą na różnych osiach rożne wielkości i tak sobie myślę że tak jak się patrzy to obr silnika i ile ma się Nm do dyspozycji a potem obr silnika i ile koników przy tym jest i tak patrze to u mnie z dołu to bladziutko :(

lukq
01-09-2013, 12:58
Chodzi ogólnie o to, aby przy niskich obrotach momentalnie nie byl przenoszony maksymalny moment obrotowy. Czyli np 1800 i 340 Nm. Standardowe sprzęgło i dwumas nie jest do tego przygotowany. Nie mówiąc także o przeniesieniu napedu.ki To jest nohe zdanie.
U Ciebie idzie dobrze, dobrze a potem jest "mocny strzał" momentem jakies 100 Nm. Więc albo rozłożyć to równo od 2200 do 3300 na przykład, albo od tych 2600-2800 rozciagnac do 3700. To jest moja sugestia i opinia.

pablo686
03-09-2013, 19:56
Zaślepiłem dziś ,,dziada'' programowo jak już wspominałem jest wyłączony...15 min roboty i po kłopocie raz na zawsze:), a czy zmieniły się osiągi, odczucia moje są takie że chyba lepiej jedzie. Po hamowni zobaczymy!