Zobacz pełną wersję : szarpanie i skoki na obrotach Bravo
Wiatm mam maly problem auto Fiat Bravo 1,6 16 98r podczas jazdy i postoju faluje na obrotach 1000-500 i szarpie gdy jade i jak wrzuce na luz zdarzy sie ze zgasnie. W aucie juz wymienilem silniczek krokowy, czujnik polożenia przesustnicy, czujnik polozenia walu, filtr paliwa i powietrza, wyczyscilem przesustnice, swiece i nic nie pomoglo a na kompie nic nie pokazjue. Prosze o napisanie co moze byc z moim autem i z gory dzieki
Czasem gaśnie po wrzuceniu na luz, poszukaj takiego tematu:)
sprawdzałem i u mnie są najgorsze te skoki na obrotach i szarpanie podczas jazdy. A chciałem dodac jak auto jest zimne to choci dobrze do pewnego momentu ale jak dostanie temperatury albo go wylacze i wlacze po chwili od nowa to zaczyna sie szarpanie i skoki i tak caly czas
vandaL93
19-08-2013, 13:03
Ja bym wymienił jeszcze sondę.
Przygasanie i falowanie to jedno, ale czy wyskakują zapłony? Czy jak auto stoi na postoju z rury wydechowej czuć "pyrknięcia" ? Podłóż rękę to je poczujesz jeśli są.. Wtedy zainteresowałbym się mieszanką czyli wtryskami i lambdą, lewym powietrzem w dolocie no i oczywiście (na początku wręcz) świecami i kablami, ew. cewką..
Właśnie takie "pyrknięcia" są gdy fajują obroty nawed nie czeba sprawdzać ręką bo je słychać
Świece i kable są nowe? Jeśli nie to od tego zacznij. Sprawdź też jak (i czy w ogóle) pracuje sonda lambda..
Świece były niedawno wymieniane a kabli akurat nie wymieniłem. A jak sprawdzić czy sonda jest dobra?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Świece były niedawno wymienione a kabli akurat nie wymieniłem. A jak sprawdzić czy sonda jest dobra?
Działo się to przed wymianą świeczek? Kiedy były kable wymieniane? To rzecz eksploatacyjna - co jakiś czas trzeba się nimi zainteresować...
Swiece wymieniłem jakoś miesiąc temu ale przed wymianą tez troche szarpał ale od jakis 2 tygodni taka masakra jest. Kable niewiem kiedy były wymienione bo auto mam od 3 miesięcy i przez jakiś czas wszystko dobrze bylo jak kupiłem
Na próbę możesz w jakiejś ciemnicy odpalić auto i pod maską zrosić kable wodą (na pracującym silniku) i zobaczyć czy nie widać przeskakujących iskier, ale tak czy siak kable bym wymienił..
Dzisiaj wieczorem tak spróbuje i zobacze co sie bedzie dzialo
Byłem właśnie zrasić kable i zadnych iskierek nie bylo widac. Auto odpalilo dobrze bo bylo zimne, troche sie przejechalem i wszystko bylo dobrze do momentu jak zgasilem auto i od nowa zapalilem i znow zaczelo sie falowanie gdy auto bylo cieple
Auto zaprowadzilem u mechanika i znalazl problem. Wczesniej auto bylo u innego mechanika ktory mi rozrzad wymienial i tak zrobil ze zle ustawil rozrzad u sruby sa po przekrecane
czasem po prostu trzeba zaplacić mechanikowi:)
jedz na komputer to pokaże gdzie jest problem bo przyczyn jest pewnie wiele
Rozrząd był przestawiony o dwa ząbki i przedów od czujnika przetarty
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.