Zobacz pełną wersję : Wyciek płynu chłodzącego w Punto 1
Elektryk #
15-08-2013, 19:58
Witam :)
Dziś wróciłem z trasy i zauważyłem pod autem plamę !
Powąchałem i stwierdziłem ze to płyn chłodzący, zapaliłem ponownie auto,
wlazłem pod niego i widzę że leci z dwóch miejsc: spod czujnika położenia wału i
przy misce olejowej.
Proszę o podpowiedzenie mi czy gdzieś tam przy czujniku jest jakaś uszczelka czy coś ?
Bo trochę nie wiem skąd to może lecieć...
I tak w ogóle czy to są bardzo drogie naprawy, trzeba dużo rozbierać auto ?
[przy czujniku leciało ciurkiem a przy misce tylko kapało, mniej więcej kropla na sekundę]
[zdjęcia dodaje jak zgasiłem auto i już nie leci, bałem się ze zaraz będę miał pusty układ chłodzenia]
Dołączam fotki:
10612
10613
10614
neo_agin
15-08-2013, 22:49
powyżej masz pompę wody napędzaną paskiem rozrządu
Elektryk #
16-08-2013, 09:31
Wcześniej dziś wstałem i zauważyłem ze to właśnie pompa cieknie ! I strużką leciało za czujnik i spod niego wypływało i dla tego miałem wrażenie że gdzieś tam może być jakaś uszczelka.
Elektryk #
18-08-2013, 15:01
Zabrałem się za robotę i po paru godzinach już miałem wszystko złożone, wymieniłem pompę i pasek rozrządu :)
Auto znów jak nowe ! :D
kamila1987
22-08-2013, 14:08
ja mam inny problem z ukl chl mi znika plyn ale nigdzie go nie ma:-(. byla robiona upg wymieniona pompa wody i termostat. byl odpowietrzony ukl chl przez jakis czas bylo ok wczoraj zauwazylam duzy ubytek plynu ale nigdzie nie ma plamy. co to moze byc????
Nagrzewnica wewnątrz auta sucha? Na kanale sprawdź czy nie ma nigdzoe białych nacieków na wężach i połączeniach..
kamila1987
22-08-2013, 20:58
tak nagrzewnica jest sucha
wczoraj zauwazylam duzy ubytek plynu ale nigdzie nie ma plamy.
Sprawdzić UPG,szczelność całego układu wszystkie węże,pompę i jej okolice. Mimo że wszytko bylo robione warto jeszcze raz to sprawdzić może gdzieś tu tkwi problem
kamila1987
23-08-2013, 15:50
sprawdzane juz bylo kilka razy. Węże są gorace, chłodnica też jest cała gorąca. jak wczesnie poszla upg to leciala fontanna po odkreceniu korka. jest 3 miesiace po kapitalnym remoncie silnika. dzis zrobilam ok 25km i ubylo plynu ok 150ml!!!! zamowiłam tez nowy korek od zbiorniczka bo moze on dobrze nie trzyma i wyrzuca wode w postaci pary- tak doradzil pan ze sklepu. a jak wylaczy sie silnik to slychac jak w pompie wody ''łapie" fałszywe powietrze- ale wszystko jest szczelne. pomocy bo nawet mechanik nie wie co to moze byc.
sprawdź brok silnika jeszcze - trzeba zdjąć rozrząd i tam jest taka zaślepka, to właśnie ten brok, mogło puścić w tamtym miejscu, u mnie taka sama sytuacja była, nigdzie nie było widać płynu ale ubytek był, i okazało się, że to brok.
kamila1987
26-08-2013, 13:45
dzieki sprawdze. Jeszcze spróbuje wymienic sróby od głowicy bo głowica była robiona ale przykrecona na poprzednich sróbach. Zobaczymy efekt.
kamila1987
27-08-2013, 15:34
no i problem znikl po wymianie srob na nowe w glowicy
Piotr23Nowak
05-08-2015, 22:17
Witam.
Nie będę zakładał nowego tematu ale mam podobny problem jak kolega z pierwszego posta.
Mianowicie w miejscu na tym zdjęciu
20665
W miejscu śruby cieknie płyn z chłodnicy i to dość mocny wyciek.
Podejrzewam że z tej śruby ponieważ po wykręceniu jej naprawdę wygląda to na wyciek z tego miejsca.
czy ktoś zna problem albo wie co to może być?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.