Zobacz pełną wersję : Mały duży problem ? Nie odpala !
woznyOSW
14-08-2013, 11:51
Witam, moim problemem jest to że posiadam powypadkowe Palio które wpadło do płytkiej rzeczki. Wiadomo przód auta był do wymiany: klosze, zderzak itp. Wszystko zostało zrobione. Teraz pozostaje wymienić wygłuszenie samochodu w kabinie bo zamokło i odpalić silnik jednak problem jest taki że rozrusznik kręci a silnik nie zapala. Wszystkie kontrolki podczas uruchomienia zapłonu świecą się prawidłowo. Dodam że silnik nie był od razu katowany po wyjęciu tylko odstał pewien czas. Proszę o porady :)
Silnik pracował jak auto wpadło do tej rzeczki? Bo jeśli wciągnął wodę do dolotu to hmm.. nieopłacalna jego naprawa raczej.. Poza tym można sprawdzić co komputer pokazuje..
woznyOSW
14-08-2013, 12:43
Tak silnik pracował cały czas. Myślę jeszcze może jest jakiś przełącznik po wypadkowy albo coś w tym rodzaju ? Muszę znaleźć kogoś kto zajmuje się diagnostyką w moim mieście i kto przyjedzie z komputerem ...
Generalnie z autami które wpadły do wody jest tak że.. nie warto tego kijem tykać ;) Niestety.. Wyłącznik bezwładnościowy jest pewnie gdzieś w nogach, pod siedzeniem, koło schowka - szukaj.. Tyle że nie wiem czy taki wyłącznik w dislu w ogóle jest?
woznyOSW
14-08-2013, 16:22
Problem jest taki że cała blacharka została zrobiona a nikt nie pomyślał o tym że mogą być takie problemy z odpaleniem ...
wyłącznik wypadkowy- czy jak się zwie mniejsza z tym
jest po stornie pasażera na ścianie po prawej stronie pod tapicerką lub
, przy pedałach/przy przegrodzie do komory silnika.
woznyOSW
17-08-2013, 10:20
Czyli najlepiej rozebrać cały samochód :)
Sprawne ręce i dojdziesz:>
Witam dołącze się do wątku ma taki problem że jak autko palio 1,2 8V dłużej postoi muszę go długo kręcić żeby odpalił zaraz po zgaszeniu odpala na dotyk problem jest na lpg jak i na pb po odpaleniu chodzi jak zegarek
Ostatnie 200 metrów każdej trasy przejedź na PB a nie na LPG. Jak autko będzie normalnie odpalać oznacza że masz do regeneracji parownik - gaz jest przepuszczany i podczas odpalania silnika do kolektorów dolotowych dostaje się gaz i benzyna co nie jest palną mieszanka.
To nic nie daje nawet odłączyłem elektrozawór na LPG zresztą po odłączeni elektrozaworu lpg podczas pracy silnik gaśnie to raczej go lpg nie zalewa obroty po odpaleniu są stabilne i nie falują są na pozimie 800obr/min a silnik normalnie przyspiesza na pb jak i na lpg wręcz wzorcowo pracuje zużycie gazu w trasie około 7/100km.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.