PDA

Zobacz pełną wersję : moja brawa odpala ale musze długo krecic ?



acer870
28-07-2013, 21:47
witam

mam od niedawna ten samochód i mam z nim problem taki ze samochód mi pali ale muszę go na zimnym silniku 2,3razy kręcić i nie wiem od czego to jest spowodowane bo temperatura na liczniku jest prawidłowa dopiero po 1200m temperatura powoli idzie do połowy i na połowie stoi w gorących dniach wyjdzie poza polowe ale zaraz go chłodzenie chłodzi wiec tu się nie martwię na razie tylko boli mnie to ze ma ciężko odpalić akumulator nowy, kable i świece nowe, dodam ze samochód na prostej idzie jak burza tylko pod górkę czasami jest takie zadławienie się a po tym już jest ok nie wiem co to jest przeglądałem pompkę paliwa w baku i wszystko jest ok tak jak powinno być od nowości czekam na wasze rady

wiem jestem tu nowy i za moja ortografie przepraszam ale z polskiego miałem pod górkę był bym wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł pozdrawiam

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

powiedzcie mi panowie czy jest to możliwe ze czujnik temperatury będzie uszkodzony i nie będzie podawał takiej temperatury i autko ciężko odpala ?
i czy da się odpowietrzyć listwę wtryskowa i jak się to robi, bo w fordzie miałem te same problemy tylko mi tez skakały obroty raz 500-1500 falowały jak odpowietrzyłem listwę i przeczyściłem przepływomierz wszystko grało a tu czyściłem przepływomierz i nic proszę mi powiedzieć czy listwa jest taka podobna jak w fordzie na wentyl od dętki tylko poproszę sprawdzone pomysły, a nie może to może tamto bo nie chce zaśmiecać tego posta, ma być pomocny dla mnie i innych dziękuje

hak64
28-07-2013, 22:06
Rozpisałeś się zadając całe mnóstwo pytań. Na niektóre można odpowiedzieć w ciemno, inne wymagają dokładniejszych oględzin lub opisu.

temperatura na liczniku jest prawidłowa dopiero po 1200m temperatura powoli idzie do połowy i na połowie stoi w gorących dniach wyjdzie poza polowe ale zaraz go chłodzenie chłodz Prawidłowa temperatura silnika to mniej więcej połowa skali, tak więc przy zimnym silniku wskazówka powinna być na dole. Pytasz, czy temperatura może mieć wpływ na problemy z odpalaniem? Może - zwłaszcza w zimie, ale nie w takich warunkach, jak obecnie. Problem występuje podobno tylko przy zimnym silniku, tak więc ewentualna wada czujnika nie wchodzi w grę. Co do problemów ze spadkiem mocy, to tu pomoże raczej wyłącznie podpięcie do kompa i sprawdzenie występujących błędów.

asarx
28-07-2013, 22:12
Proponuje zrobić czyszczenie przepustnicy i reset parametrów adaptacyjnych .

solidboy
28-07-2013, 22:51
A ja proponuję zainteresować się mimo wszystko pompą paliwa i przede wszystkim filtrem.

acer870
29-07-2013, 17:40
a proszę mi powiedzieć gdzie znajdę w moim modelu filtr paliwa bo mam taki filterek w domu bo kupiłem na allegro zestaw 4filtrów za 130zł i wszystkie powymieniałem w raz z olejowym i olejem na mineralny lotos ale nie wiem gdzie jest paliwowy filtr jedni mówią ze w baku drudzy ze pod karoseria kogo słuchać. wracając do tematu powiedzcie mi jak zrobić reset kompa i go za adaptować bo w fordzie odpinałem klemy na 10min i potem podpinałem z powrotem i miałem wszystko zresetowane a tu radio jak było tak jest po odpięciu klem i jaki sobie najlepiej komputer kupić do tego auta żeby mieć własny sprzęt do błędów interesuje mnie taki do 400-500zł bo z tego co się orientowałem to chyb w tym samochodzie nie ma kostki jak w moim drugim golfie 5 ze jest kostka i pod nią podpinam kabelek czy programator błędów i on mi je namierza i potem tylko robię odczyt i wiem na czym stoję tu tego nie ma chyba proszę o pomoc

asarx
29-07-2013, 21:28
a proszę mi powiedzieć gdzie znajdę w moim modelu filtr paliwa
Nie znajdziesz , jest tylko sitko przy pompie .

Złącza diagnostyczne 3 pinowe ABS i ECU pod maską po stronie kierowcy , Airbag pod schowkiem.
Reset parametrów adaptacyjnych wykonujemy za pomocą programu diagnostycznego. Alfadiag , AlfaOBD , Multiecuscan do tego interfejs VAG KKL lub ELM 327
Za reset parametrów adaptacyjnych odpowiadają parametry FRA i TRA i żadne odpinanie akumulatora w M1.5.5 ich nie zresetuje.

acer870
30-07-2013, 11:23
a powiedzcie mi jak podłączyć się z tym kablem diagnostycznym jak mam tu w elm 327 kilka pin a u mnie pod maska jest zaledwie 3pin bo jestem zielony w tej sprawie proszę o podpowiedz jaki kabelek muszę mieć do tego jeszcze ?

Kabel diagnostyczny ELM 327 Fiat Brava Bravo Coupe (3385314975) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-elm-327-fiat-brava-bravo-coupe-i3385314975.html)

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

czy taki adapter nada sie do mojego brava

http://allegro.pl/adapter-obd2-obd1-fiat-3-pin-2x-klips-przejsciowka-i3403942708.html

i gdzie podłączyć klipsy pod akumulator czy gdzie bo 1raz mam styczność z przejściówka ?

asarx
30-07-2013, 11:34
Potrzebna jest przejściówka adapter OBD2 na 3pin.
ELM 327 nie połączysz się z poduszkami i abs za to ma stabilne połączenie z ECU silnika.
VAG KKL połączysz się z poduszkami i abs , ale często traci połączenie z ECU silnika .


Dokładnie taki , czerwony plus z akumulatora a czarnego nie musisz podpinać do masy .

acer870
30-07-2013, 12:31
a jeszcze mam pytanko do was kolegów wiem ze to idzie nie na temat, ale chciał bym wiedzieć na przyszłość jak wyciągnąć oryginalne radio z mojej bravy bo mam teraz kaseciaka i chce wzucic albo sony na płytki albo JVC jakiegoś z USB żeby głośniki tez z tyłu były jako standard bo są porobione miejsca po bokach z tyłu przy belce tylnej a jak to podłączyć jak z przodu są już podłączone 4 a nie chce inwestować dużo chce żeby to jakoś grało i nie charczało jak w rzucę lepsza nutkę i żeby bas był jak w originale bo teraz to ładnie gra ale chce żeby był tył tez nagłośniony jak to wykonać bez wzmacniacza , radio i 6głosników z tego 2twetery są na podszybiu z tego co się orientowałem proszę o rade dobra ?

byrrt
30-07-2013, 12:44
Z przodu masz 2 kanały (wysokotonowe przez kondensator zdaje się) i z tyłu dwa kanały.. Każde chyba radio ma 2x2..

pit14
30-07-2013, 13:23
Nie znajdziesz , jest tylko sitko przy pompie .

Złącza diagnostyczne 3 pinowe ABS i ECU pod maską po stronie kierowcy , Airbag pod schowkiem.
Reset parametrów adaptacyjnych wykonujemy za pomocą programu diagnostycznego. Alfadiag , AlfaOBD , Multiecuscan do tego interfejs VAG KKL lub ELM 327
Za reset parametrów adaptacyjnych odpowiadają parametry FRA i TRA i żadne odpinanie akumulatora w M1.5.5 ich nie zresetuje.
Zawsze jest filtr paliwa podejrzewam że masz pod podłogą pasażera z prawej strony pod plastikową osłoną z tyłu sito jest filtrem wstępnym zabezpiecza pompę przed syfem ze zbiornika