Zobacz pełną wersję : Skąd wziąć bezpiecznie (+) po stacyjce?
Chcę sobie zamontować prosta żarówkowe światła dzienne.
Co do wykonania samej instalacji to dam radę.
Potrzebuję jednak (+) po stacyjce, który będzie zasilał cewkę przekaźnika.
Pod maską jest centralka elektryczna. Stamtąd byłoby najwygodniej wziąć to zasilanie. Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie można się tam bezpiecznie podpiąć?
Jak tylko do zasilania przekaźnika to spokojnie z zasilania wtrysków..
Jak tylko do zasilania przekaźnika to spokojnie z zasilania wtrysków..
No dobrze ale jak się dostać pod bezpieczniki? Chodzi o to, że musiałbym dostać się do wnętrza skrzynki bezpieczników.
Jak się wpiąć w to zasilanie wtrysków?
Który to bezpiecznik lub przewód?
Dzizas krajst :P Wtryski są pod maską.. Każdy z wtrysków ma 2 przewody - +12V i sterowanie.. Te +12V może zasilić też przekaźnik.. W ogóle co za auto z jakim silnikiem?
Dzizas krajst :P Wtryski są pod maską.. Każdy z wtrysków ma 2 przewody - +12V i sterowanie.. Te +12V może zasilić też przekaźnik.. W ogóle co za auto z jakim silnikiem?
Silnik benzynowy 1.4.
Klimatyzacja automatyczna, tempomat, komputer, 6 poduch, cztery szyby opuszczane elektrycznie, czujniki parkowania.
Mam sporo obaw co do pożyczania tego prądu dlatego pytam gdzie się da. Nie chcę, żeby potem wywalało jakieś błędy lub działy się jakieś cuda z instalają elektryczną.
Chciałbym ten prąd wziąć z jakiegoś pewnego źródła i nie odstawiać druciarni.
No jeżeli to zasilanie przekaźnika tylko to z wtrysków wg. mnie można brać. Ew. z kompa o ile jest pod maską..
A gdy wezmę (+) z przewodu idącego bezpośrednio od stacyjki (pomarańczowy) to podczas pracy rozrusznika lampy będą na tę chwilę wyłączane?
Zdjąłem obudowę kierownicy wyodrębniłem stosowny przewód zaraz przy stacyjce i jest on koloru pomarańczowego.
Potem otworzyłem centralkę elektryczną znajdującą się w komorze silnika i tam wyszukałem pomarańczowy przewód. Wychodzi na to, że wszystkie przewody koloru pomarańczowego to (+) pojawiający się po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Nie wiem tylko czy napięcie to jest wyłączane na czas pracy rozrusznika.
Nie wiem tylko czy napięcie to jest wyłączane na czas pracy rozrusznika.
Nie raczej nie. To że kolor ten sam nie oznacza, że to ten sam przewód - pamiętaj o tym..
Zdradź cel tego podpięcia. Chodzi Ci, żeby po odpaleniu np. uruchomić z automatu światła czy to, żeby mieć stały plus w środku auta? Bo jeżeli to drugie to przy skrzynce bezpieczników będziesz miał główny przewód (czerwony kabel) z plusem. Tylko załóż bezpiecznik tuż zaraz. A jeśli to pierwsze to możesz się zaopatrzyć w jakiś układ, który opóźni włączenie świateł, że po przekręceniu kluczyka i odpaleniu auta powiedzmy po 5s włączy światła (takie opóźniacze znajdziesz za parę złotych w elektronicznych czy alledrogo). Bo taki cel chcesz osiągnąć?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.