MiNiS
13-07-2013, 13:11
Witam!
Moj stilo (1,2) nie chodzi najlepiej - jest mułowaty ciężko sie nim rozbujać i mimo silnika wpieprza duzo paliwa 8l paliwa i 10l gazu - pomyślałem o chiptuningu, czy przy założonym gazie jest to możliwe?
dodatkowo przeczytałem że musi być wykonana dobra diagnostyka auta, żeby sprawdzić czy wszystko śmiga dobrze, pomyślałem ze od tego zacznę - bo moze to jets przyczyna.
Jednak wszystko chciałbym zrobić po kosztach, mam kabel do diagnostyki i tu bym chciał zacząć, możecie powiedzieć mi jak to wykonać i jakie powinny być poszczególnie parametry?
Jeżeli tu nic nie wykryję to jak najlepiej i najtaniej wykonać pełną diagnostykę auta - silnika. słyszałem ze hamownia to dobry pomysł, może macie lepsze pomysły?
i jeżeli tu bedzie ok to jak wykonać chiptuning tzn. jak szukać zakładów w jaki sposób je oceniać bo słyszałem że źle wykonany chiptuning może bardziej zaszkodzić niż pomóc.
i czy wogóle opłaca się robić te wszystkie zabiegi przy stilo 1,2 czy np lepiej i taniej kupić coś innego? xD
Moj stilo (1,2) nie chodzi najlepiej - jest mułowaty ciężko sie nim rozbujać i mimo silnika wpieprza duzo paliwa 8l paliwa i 10l gazu - pomyślałem o chiptuningu, czy przy założonym gazie jest to możliwe?
dodatkowo przeczytałem że musi być wykonana dobra diagnostyka auta, żeby sprawdzić czy wszystko śmiga dobrze, pomyślałem ze od tego zacznę - bo moze to jets przyczyna.
Jednak wszystko chciałbym zrobić po kosztach, mam kabel do diagnostyki i tu bym chciał zacząć, możecie powiedzieć mi jak to wykonać i jakie powinny być poszczególnie parametry?
Jeżeli tu nic nie wykryję to jak najlepiej i najtaniej wykonać pełną diagnostykę auta - silnika. słyszałem ze hamownia to dobry pomysł, może macie lepsze pomysły?
i jeżeli tu bedzie ok to jak wykonać chiptuning tzn. jak szukać zakładów w jaki sposób je oceniać bo słyszałem że źle wykonany chiptuning może bardziej zaszkodzić niż pomóc.
i czy wogóle opłaca się robić te wszystkie zabiegi przy stilo 1,2 czy np lepiej i taniej kupić coś innego? xD