Zobacz pełną wersję : [1,9 JTD bravo] wymiana sterownika/komputera silnika
jacjacek
09-07-2013, 21:03
Witam
Mam możliwość zakupu sterownika do silnika z czipem z takimi numerami
BOSCH
0 281 001 928
46546205 C424B182
Made in Germany
000201 28SA4146
08201 1112 0898
Mój to
BOSCH
0 281 001 928
46546205 C424B182
Made in Germany
00630 28SA 08630
11112 1b33
Czy komputry te można stosować zamiennie ?
Moje bravo ma dodatkowe świece od grzania układu chłodzenia, el szyby, klimatyzacje, el lusterka chciałbym oczywiście żeby to wszystko działało
Moje bravo ma dodatkowe świece od grzania układu chłodzenia, el szyby, klimatyzacje, el lusterka chciałbym oczywiście żeby to wszystko działało
Nic z tych rzeczy nie zmienia w ECU - powinno śmigać, ale pewności Ci niestety nie dam..
Napisz tylko co za wirus tam siedzi
jacjacek
10-07-2013, 21:30
Napisz tylko co za wirus tam siedzi
Sterownik 1.9JTD 105KM Chip tuning 20% mocy wiecej (3356348708) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (http://allegro.pl/show_item.php?item=3356348708)
Mama obawę ale cena kusi, ponoć człowiek od TDI z krakowa to robił. Ale ryzyko jest bo nic nie wiem o tym sofcie dlatego też się waham.
Za 250zł jest taki z opcją zrobienia na miejscu i sprawdzenia na drodze Chiptuning FIAT BRAVA BRAVO JTD (3375150838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (http://allegro.pl/chiptuning-fiat-brava-bravo-jtd-i3375150838.html)
może to nie profeska ale 1500zł w polecanym wszędzie warsztacie to za dużo
Wiesz co możesz ten pierwszy założyć z tym ze przysługuje Ci prawo do zwrotu. Fajnie jakbyś zahamował przed i po.
Ciekawe jak dwu-mas to ogarnie.
A jaką pewność będziesz miał że masz te 20% i że tłoki np: nie spłyną bo podawana jest za mocna mieszanka ?? Bez hamowni niestety nic nie zdziałasz i generalnie odradzam tego typu mody - do tego dochodzi jeszcze sposób wysterowania ciśnienia turbiny - jeśli masz już zmienne geo to pół biedy ale jeśli nie to dochodzi ci jeszcze zakup MBC
markshall
10-07-2013, 23:37
Ja bym nie ryzykował - takie rzeczy powinno się dostroić do konkretnego silnika i zrobić porządne pomiary. Dlatego dobry tuning kosztuje ;)
jacjacek
11-07-2013, 08:19
Ja bym nie ryzykował - takie rzeczy powinno się dostroić do konkretnego silnika i zrobić porządne pomiary. Dlatego dobry tuning kosztuje ;)
Wiem że kosztuje, ale przekonaliście mnie że nie wiem co tam siedzi i nie wiadomo co się stanie z silnikiem.
Zrobie chyba coś tańszego ale przystosowanego pod silnik i na podstawie zgranego programu.
MBC properfekt już mam zamontowane i wysterowane na 1,2bara ale różnica jest nieodczuwalna.
MBC properfekt już mam zamontowane i wysterowane na 1,2bara ale różnica jest nieodczuwalna.
Jak ma być odczuwalna skoro ciśnienie na Railu masz dalej takie samo a sam komp nie podaje większej dawki paliwa ?? Właśnie tutaj jest sedno sprawy - gotowca wgranego na pałę można sobie co najwyżej między pośladki włożyć - poprawnie zrobiony mod to taki gdzie auto jest hamowane po każdej korekcie - nawet taka z pozoru prosta sprawa jak MBC musi mieć wartość odpowiednio dobraną do wgranych wartości
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.