Zobacz pełną wersję : ( Fiat Albea ) Nierówna praca silnika , drgania na kierownicy
michal08082
05-07-2013, 00:08
Witam od jakis pół roku borykam sie z problemem nierownej pracy na biegu jałowym , silnik ma przeskoki , drży kierownica oraz całe auto , siła wibracji podwaja sie pod obciążeniem gdy załączy sie wiatrak , chcemy maksymalnie skrecic kierownica prosze o jakies rady wymienione
kable swiece cewka wszystkie poduszki wymienione czujnik temperatury płynu chłodzącego czujnik map podmiana przepustnicy na inną podmiana komputera na inny w Ko-Car Tychy prosze o jakies rady ??
Czy autko było podłączane do komputera? Jak tak to czy wyskoczyły jakieś błędy? Jakie obroty silnika na biegu jałowym pokazuje komputer ? Czy problem występuje na ciepłym czy na zimnym silniku ? Jaki masz motor ? 1.2 16v czy 1.6 16v? Sprawdzałeś luz zaworowy ? Nie wiem jak jest w silniku 1.2 16v ale motorze 1.2 8 zaworowym nie ma samoregulatorów i zawory gdy są rozregulowane a silnik osiągnie temperaturę 90 stopni ,zawory podpierają się i występują takie objawy jak przez Ciebie opisane.
michal08082
05-07-2013, 18:19
Tak auto wielokrotnie podłaczane pod kompa nawet w serwie fiat, zero błedow , owa usterka stala sie po uszkodzeniu kabli i cewki zaplonowej , obroty w granicy 820 trzyma caly czas , obojetne czy zimny czy goracy silnik , silnik 1.2 16 v samo regulowane zawory
A czy poduszki są orginalne czy zamienniki? bo mam identyczny problem, a poduszki zmienione są na nieorginalne i możliwe że problem pojawia się, ze względu na inną charakterystykę gumy w zamiennikach.
michal08082
05-07-2013, 19:33
Drgania sa takie same jak pred wymiana
To metodą eliminacji zostają rozregulowane zawory, tak jak dudu$ napisał w moim temacie.
michal08082
05-07-2013, 22:55
w silniku 1.2 16 v w albei robi sie luzy zaworowe ?? to w 8v to sie zgodze ale w 16 sa samoregulatory zaworów
To w takim razie nie mam pojęcia co to może być... ;/
Maciek R4
06-07-2013, 00:58
skoro piszesz, że siła wibracji podwaja się przy skręcaniu kierownicą czy załączeniu wiatraka na chłodnicy, tj. pod obciążeniem, to sprawdź, czy alternator nie mówi powoli "papa"...
kamikk93
17-07-2013, 22:56
witam mam podobny problem. Jeżdżę dużo na gazie i byłem u mechanika i podłączył mi do komputera i mam problem z wtryskami benzyny. 2 i 4 mają opóźnioną reakcję i dlatego tak sie dzieje. Stwierdził ze przejeżdzenie na benzynie kilkuset kilometrów powinno je trochę ożywić. Jeśli macie LPG i ten problem może to jest rozwiązanie :)
dycja1111
15-01-2014, 11:04
Witam, może być jeszcze czujnik położenia przepustnicy lub sama przepustnica.
pytanie, czy wymieniać przepustnice czy zrobić pareset kilometrów n benzynie :]
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.