PDA

Zobacz pełną wersję : Dobra wiadomość dla posiadaczy starszych modeli Bravo/Brava/Marea 1.6 16V



KOBRA
10-06-2013, 22:05
W najnowszej wersji Multiecuscana 1.5 wprowadzono obsługę sterowników silnika 1.6 16V IAW 1 dla pojazdów starszych czyli 95-98 . Myślę że paru forumowiczów się ucieszy . Niestety ta gorsza wiadomość jest taka ,że trzeba wykupić licencję , gdyż w/w sterowniki obsługiwane są tylko w wersji zarejestrowanej. Pozdrawiam

byrrt
11-06-2013, 07:17
No nie gadaj ;) Wiele ludków osika się ze szczęścia :)

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

Bauers
11-06-2013, 08:40
wreszcie coś dla starszaków

byrrt
11-06-2013, 09:21
Czekam na info czy to działa.. Multiscan byłby pierwszym programem obsługującym ten sterownik tanim vagiem/elmem..

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

KOBRA
11-06-2013, 15:37
Niestety jak narazie nie udało mi się połączyć.
Raport wysłałem Yaniemu .
Jak się uda to dam znać ,chyba że komuś się uda to niech też napisze

KOBRA
11-06-2013, 21:36
Panowie działa można kupować .
:lol:
Yani poradził zmienić opóźnienie i zadziałało.
Choć wcześniej zmieniałem opcje taktowania KWP2000 to nie było zmian w połączeniu ,dopiero zmiana w trybie wysokich opóźnień pomogła .

byrrt
11-06-2013, 22:29
Pięknie :)

boch
22-06-2013, 10:53
super sprawa. zróbmy zatem kompendium wiedzy dotyczący diagnostyki przedliftowych modeli BBM'ów. wiemy już, że potrzebny jest do tego Multiscan w wersji. 1.5, którego pobrać możemy stąd:

Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars (http://www.multiecuscan.net/)

oczywiście tak jak wspomniał autor tematu, potrzebna będzie pełna wersja programu. jeśli będę miał pewność, że IAW 1AF.17 jest przez program obsługiwany, to z pewnością te 200 zł na program wyrzucę :)

czas na interface. mój bolid wyposażony jest w złącze 3 pin, także potrzebny będzie interface + przejściówka 3 pin. polecicie coś pewnego, sprawdzonego?

byrrt
22-06-2013, 10:57
Na stronie multiscan'a jest napisane w tabeli jakiego kabla potrzebujesz ;) wszystko bierz od viakena - kable są ok a i zniżka klubowa jest ;) widzę że kolega przegapił tak ważny dla siebie temat ;)

boch
22-06-2013, 11:16
czy ważny, to się okaże. właśnie rozmawiałem na gg z dystrybutorem Multiecuscan i trochę mnie zmartwił. sterowniki IAW z końcówkami 16,17,18 nie są na liście obsługiwanych sterowników...

Kobra, jaki masz symbol sterownika?

boch
22-06-2013, 14:13
w ciągu kilku dni powinienem mieć odpowiedź od polskiego dystrybutora programu Multiecuscan w sprawie kompatybilności programu ze sterownikami IAW 1AF.17. dziś poszło zapytanie do autora programu. zatem czekamy na odpowiedź.
co do interfejsu... wspomniany wcześniej polski dystrybutor Multiecuscan ma w swojej ofercie coś takiego:

Interfejs FIAT Alfa Romeo Lancia + Adapter 3 pin (3343876788) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (http://allegro.pl/interfejs-fiat-alfa-romeo-lancia-adapter-3-pin-i3343876788.html)

egon
22-06-2013, 14:44
U Viakena kupisz taniej i jest juz sprawdzone ;)

boch
22-06-2013, 15:48
nie wiem czy taniej, na stronie VIAKEN'a brak cen ;) wracając do samego oprogramowania, to z tabeli wynika, że Multiecuscan 1.5 w przypadku starych sterowników silników 1.6 nie posiada opcji DTC EX (Error code details reading), czyli szczegółowego odczytu kodów błędów oraz ADJ (Adjustment procedures) co w praktyce oznacza brak możliwości resetu wartości adaptacyjnych. trochę słabo...

byrrt
22-06-2013, 17:20
Niech Kobra napisze jak to śmiga u niego..
Matko Boch - bierz fejs od viakena ;) Ceny są jak byk podane na stronie. Nie wiem czemu w grupie fiat nie ma VAG KKL na USB ale na RS232 jest i kosztuje 43,50/szt ale jest VAG zwykły w grupie VAG za 28zł.. Do auta z przejściówką na 3 pin nie potrzeba KKL i tak tego się nie używa..

Dolicz przejściówkę na 3 pin no i odlicz rabat dla forum ;)

boch
22-06-2013, 17:42
no oczywiście. czekamy aż autor tematu pochwali się jaki posiada sterownik, jaki interface i co można, a czego nie można za pomocą Multiecuscan'a 1.5 zrobić :) a ceny na Viakenie jakoś mi umknęły. wczorajszy jestem jeszcze ;)

kabel pod Fiata na USB na stronie Viakena można znaleźć przez google

http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/interfejs-fiat-ecu-scan-usb-we-wtyku-obd2.html

ale jest obecnie niedostępny. cena 36 zł + 17,5 zł za przejściówkę czyli bez zniżek wychodzi właściwie tyle co z oferty wlepionej poprzednio. ile jest tej zniżki dla użytkowników forum?

KOBRA
22-06-2013, 18:27
Wezwany do tablicy odpowiadam :
Mój sterownik z którym się połaczyłem to Magneti Marelli IAW 1AF 16.
Nie pomogę więc co do wyższych numerów . Z moim się łączy już bez problemów.
Co do kabelka to zwykły Vag kkl (nawet chiński niebieski) no i oczywiście przejściówka 3-pin.
Ja osobiście posiadam cały zestaw kabli z Viakena
Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/pakiet-interfejsow-fiat-k-can-fiatecuscan-multiecuscan-fiat-alfa-romeo-lancia.html)
z tym że Niebieski Vag bez przełącznika i stary ELM 327 (bez przeróbek)
Miałem też tego nowego ELM-a ale go oddałem bo walił błędami po CAN. Nie wiem ale chyba już poprawili ten błąd .
Co do możliwości oprogramowania Multiecuscan to można sobie ściągnąć program i pobawić się symulacją (jest taka opcja w programie)

boch
22-06-2013, 20:28
Co do możliwości oprogramowania Multiecuscan to można sobie ściągnąć program i pobawić się symulacją (jest taka opcja w programie)
faktycznie, symulacja potwierdziła brak możliwości resetu wartości adaptacyjnych.

mamut-tme
22-06-2013, 22:06
Resetu wartości adaptacyjnych nie ma nawet w opisie protokołu transmisyjnego od Magneti Marelli (taaak... takie rzeczy też są w internecie i to konkretnie do tego ECU:) )

boch
22-06-2013, 22:19
czyli co? reset wartości adaptacyjnych w tym sterowniku przez jakikolwiek interface i soft to fikcja? :)

mamut-tme
22-06-2013, 22:29
Żeby nie było, że ściemniam to załączam plik. Niestety jest po włosku, ale to i owo można sobie przetłumaczyć translatorem. Ja nie znalazłem niczego co by wskazywało na reset adaptacji.

Edit: Ja będę jeszcze walczyć z czeską aplikacją którą kiedyś zamieściłem na forum, szczególnie chcę sprawdzić, czy inicjalizacja przebiega prawidłowo (te 5 bodów z manuala to jest strasznie wolno, aż się nie chce wierzyć, że to może źle działać). Szczerze mówiąc w tym tygodniu się zastanawiałem czy nie kupić drugiego ECU (na allegro są nawet za 30 zł), żeby można było spokojnie w domu testować bez auta. Zakładając, że ECU będzie działać samo w sobie tylko z podłączonym zasilaniem...
Oczywiście, jeśli w jakiś sposób nawiążę komunikację to dam znać.

boch
22-06-2013, 22:43
z linka, który zamieściłeś zaintrygował mnie zapis na stronie 14


parametri autoadattativi/recovery/saturazione del parametro

;)

byrrt
22-06-2013, 23:01
Znajdźcie mi Panowie skoro tacy dobrzy jesteście dokumentacje protokołu do mojego hitachi ;)

mamut-tme
22-06-2013, 23:03
To wygląda jak tabela zachowań po wykryciu różnych usterek. Np. usterka sondy lambda skutkuje przejściem w open loop (otwartą pętlę regulacji) - co też nie jest zaskoczeniem.
Czyli "saturazione del parametro" ja bym rozumiał, że w razie problemu z parametrami je "wprowadza w stan saturacji" czyli po prostu poprawia. A "marchewa" jest wtedy zgaszona.

edit: c.c. znaczy "cortocircuito" - czyli zwarcie:)

edit: Kolejne kwiatki:
"Marchewa" zapala się dla: błędnych odczytów z mapsensora, TPS, temperatury powietrza, temperatury wody, CPW, sensora prędkości silnika, wtryskiwaczy, "bobine" (cokolwiek to jest edit: http://it.wikipedia.org/wiki/Bobina_d%27accensione - cewka zapłonowa), głównego przekaźnika, przekaźnika pompy paliwa, kluczyka (pewnie immo). A dla błędnego odczytu z lambdy (poniżej min i powyżej max) już nie zapala co jest totalnym idiotyzmem:)

boch
14-08-2013, 15:36
po kilku tygodniach oczekiwania otrzymałem trochę enigmatyczną odpowiedź od autora programu w sprawie kompatybilności programu ze sterownikiem IAW1AF.17. odpowiedź brzmi - Yes, IAW1AF of Bravo 1.6 16V is supported. w odpowiedzi zabrakło bardzo ważnej cyferki - 17 ;)

byrrt
14-08-2013, 15:43
hehe to się yani nie napisał do Ciebie :D

boch
14-08-2013, 15:55
marketing :)

eprex
26-08-2013, 22:18
czas czekać na lekarstwo :-) i fakt starszaki sie ucieszą :-) wielki plus. wcześniej można było się łączyć przez euroscan, ale to już troszkę więcej zachodu i usb odpada.

boch
26-08-2013, 23:00
tymczasem pojawiła się już wersja 1.6. a lekarstwo jak na lekarstwo... ;)

boch
27-08-2013, 21:50
może mi ktoś napisać jak realizowana jest zniżka klubowa dla klientów Viaken'a?

KOBRA
28-08-2013, 09:09
Opcja szukaj :
http://fiatklubpolska.pl/diagnostyka-interfejsy-kody-bledow-500/rabaty-na-viaken-pl-18872/#post131180

boch
28-08-2013, 09:21
spoko. już wczoraj znalazłem.

hester
03-10-2013, 11:22
moze ktos wygooglowal juz jakas witaminke do multiscana ??

Olex903
01-11-2013, 23:13
Podpinam się pod zapytanie

Olex903
03-11-2013, 22:31
Więc działa to czy nie działa w końcu na IAF 16?

boch
03-11-2013, 22:54
no przecież masz napisane na poprzedniej stronie, że z IAF 16 działa ;)

hester
05-11-2013, 14:42
dziala i to jak najbardziej. ale bez vitaminy to nic nie zorbisz zczytuje tylko nr kompa i symulacje porobi.
Ktos widzial gdzies w aptece lek na 1,5 ?? :)

egon
06-11-2013, 00:31
przeciez kolega dał link do wersji 1,7 w naszym download.

hester
09-11-2013, 15:16
Musialem przeoczyc. Dziala dziala !!!!!
chcialem zebyscie rzucili okiem na wyniki moze cos podpowiecie?http://fiatklubpolska.pl/diagnostyka-interfejsy-kody-bledow-500/problem-z-odpalaniem-21544/

KOBRA
09-11-2013, 21:27
Jeżeli źle odpala na zimnym i zdjęcia są z zimnego to popatrz na temperaturę jaką masz zapisaną 74 i 40 .
Jeżeli jednak zapis jest z ciepłego silnika to musisz podłączyć się na zimnym i sprawdzić jaką ma temperature.

Olex903
11-11-2013, 15:08
Mam to samo na zimnym silniku:/ jak się zagrzeje nie ma problemu z odpalaniem:/ i mam pytanie czy na mesie jest jakaś opcja żeby ustawić na ustawienia fabryczne? wiecie, taki reset jakby?

boch
11-11-2013, 15:12
dla 1.6 nie ma. sprawdź czy coś da odpięcie minusowej klemy z aku na całą noc.

mamut-tme
11-11-2013, 15:32
Na zimnym silniku tzn.? Po całej nocy czy po 2 godzinach? Sprawdź też regulator ciśnienia paliwa razem z wężykiem idącym do kolektora. Na dniach może podepnę do mojego 1.6 i zobaczymy jakie są parametry (mam lekko rozjechaną mapę na benzynie - gaz trzeba by lepiej zestroić, ale nie jest źle).

Olex903
11-11-2013, 15:42
Regulator ciśnienia paliwa mam zaślepiony bo kapało z niego:] on będzie winny?, i po całej nocy i po 2 godzinach, jak silnik wystygnie do 0 tak się dzieje, na ciepłym jest ok. Pompa sprawdzana, jak mu depnę to odpali

boch
11-11-2013, 15:48
a zanim zaczęło z niego kapać wszystko było ok z odpalaniem?

egon
11-11-2013, 16:04
To raczej na pewno wina regulatora, po cos on tam jest, a mianowicie zeby regulować ciśnienie na listwie, jak masz go zaslepionego to logiczne, ze nie działa.

mamut-tme
11-11-2013, 16:17
Regulator jest po to, żeby ciśnienie w listwie paliwa było stale 3 bary powyżej ciśnienia w kolektorze, więc to połączenie wężykiem nie może być zatkane! Jeśli zatkałeś regulator to sądzę, że ciśnieniem odniesienia jest ciśnienie atmosferyczne, które jest wyższe od tego w kolektorze. Wyższe ciśnienie wtrysku oznacza więcej paliwa wtryskiwanego -> zalewasz silnik. Jak depniesz w gaz to przepala ten nadmiar paliwa.
Regulator do wymiany (polecam szrot - 50 zł, nowe są strasznie drogie - 300-400 zł) i wężyk łączący z kolektorem do obejrzenia (raczej do wymiany).

edit:
Dodam jeszcze, że komputer nie wie jakie jest ciśnienie w listwie (brak czujnika). Czyli cały czas zakłada +3 bary względem kolektora... a jak jest inne no to całą regulacje mieszanki szlag trafia.

Olex903
11-11-2013, 16:21
Właśnie nie pamiętam czy tak było wcześniej jak był regulator nie zatkany i kapało z niego:] W takim razie jutro lecę na szrot i dam znać po założeniu:) dzięki wielkie za info panowie:)
Dokładnie jak kolega napisał , czuć paliwo przy odpalaniu:)

boch
11-11-2013, 16:52
To raczej na pewno wina regulatora, po cos on tam jest, a mianowicie zeby regulować ciśnienie na listwie, jak masz go zaslepionego to logiczne, ze nie działa.

ktoś na forum polecił takiego "druta" ;) mimo, że nie jestem do drutowania auta przekonany, to z tego co się orientuję w wersjach poliftowych regulatora na listwie nie ma. prawdopodonie sterownik reguluje pracę pompy na podstawie... no właśnie, na podstawie czego?

Olex903
11-11-2013, 16:56
ale ja mam przed FL wersję:/

boch
11-11-2013, 16:59
spoko, próbowałem usprawiedliwiać druciarzy ;)

boch
11-11-2013, 20:39
pytanie. chciałem sobie zdiagnozować AirBagi. gdzie znajdę wtyczkę? szukałem w schowku, ale nie ma... z poduszkami mam na pewno jakiś przekręt więc niewykluczone, że złączkę odcięto...

marcin.b2508
11-11-2013, 20:52
gdzie znajdę wtyczkę? szukałem w schowku, ale nie ma
poszukaj pod schowkiem ( w nogach pasażera) odchyl ten filc i tam powinna być jedna od poduch a druga od klimy.

KOBRA
11-11-2013, 21:53
Aby łatwiej znaleźć dodam że przewody do poduszek lecą w żółtej otulinie

byrrt
12-11-2013, 07:17
I najlepiej wyciągnąć schowek bo jeśli wtyczka jest oryginalnie przypięta do wiązki to inaczej jej nie wyciągniesz..

Olex903
20-11-2013, 23:31
Jak kolega byrrt napisał, jest w schowku po lewej stronie na górze, moja była przymocowana jeszcze, miałem 6 błędów, już ich nie ma kontrolka nie świeci:)
Panowie co dalej? regulator wymieniony a nadal odpala na zimnym dopiero jak mu depnę:/

mamut-tme
20-11-2013, 23:41
Musialem przeoczyc. Dziala dziala !!!!!
Jakim interfejsem Kolega się podłączył? Ja próbowałem ELM327, niestety się nie udało. Jednym z komunikatów było, że potrzeba interfejsu VAG-COM albo OBD-Key, także inny niż ja posiadam.

Olex903
20-11-2013, 23:55
Może ktoś wypowiedzieć się na temat tych odczytów? czy wszystko jest ok?
http://imageshack.us/scaled/thumb/812/djgb.png (http://imageshack.us/photo/my-images/812/djgb.png/)
http://imageshack.us/scaled/thumb/546/yvly.png (http://imageshack.us/photo/my-images/546/yvly.png/)

miszko
21-11-2013, 00:06
Napięcie na sondzie lambda ok (lecz tutaj trzeba by było zebrać wykresy), czasy wtrysków ok, temperatura też ok, położenie przepustnicy też nie wskazuje jakiś dziwnych rzeczy, wyprzedzenie kąta zapłonu się zmienia (tutaj masz 8 stopni), EVAP otwiera się różnie (bo to ekologia). Trochę małe napięcie jak przy działającym silniku i pracującym alternatorze. 12,4V to dość mało, tak bliżej 13V powinno być.

Olex903
21-11-2013, 00:09
Czyli ogólnie rzecz biorąc wszystko ok poza ładowaniem? tak myślałem że trzeba się za altka wziąć:) dzięki wielkie miszko!:)

byrrt
21-11-2013, 08:39
Olex903 pamiętaj, że diagnostyka nie polega na czytaniu i kasowaniu błędów oraz odczytaniu statycznych parametrów rejestrowanych przez ECU.. Tu trzeba wiedzieć co od czego i jak powinno się zachowywać w określonych warunkach..

KOBRA
21-11-2013, 09:08
Kolego Olex903 co do twojego problemu z odpalaniem to możesz mieć problem spowodowany GAZEM .
W tych silnikach z zainstalowaną instalacją gazową często rozjeżdżają się mapy benzyny.

miszko
21-11-2013, 09:54
Tyle, że moim zdaniem przy złej wykonanej instalacji, mogą się te mapy rozjechać. Mam 1.6 16V w Lucynie i na LPG zrobiłem ~70 tys. i pracuje na obydwu paliwach normalnie.

Olex903
21-11-2013, 10:49
Byrrt Więc po to tutaj to wstawiłem, aby ktoś spojrzał i napisał co o tym sądzi:] dopiero raczkuję w tym temacie ot co:)
Tzn napisze panowie w ten sposób : zaczęło to się dziać od około 3 miesięcy, nie nasila się to, ale podejrzewam że chyba muszę sprawdzić dokładnie ciśnienie na pompie, bo odpala dopiero jak mu depnę raz chociaż... a tak btw. z mapami to do kogo się trzeba udać? ile taki zabieg mniej więcej? samemu sie nie da ogarnąć tego może?

boch
21-11-2013, 11:06
udać się na Examiner albo inny diagnoskop umożliwiający reset adaptacji. od tego bym zaczął. później sprawdzenie ciśnienia paliwa po uruchomieniu auta po nocy.

Olex903
21-11-2013, 11:38
Nie lepiej reset wykonać poprzez odpięcie aku na noc, rano odpalić i żeby podziałał na PB do załączenia się wiatraka? bo z tego co wiem to tak też można wykonać reset?

byrrt
21-11-2013, 11:50
Nie lepiej reset wykonać poprzez odpięcie aku na noc, rano odpalić i żeby podziałał na PB do załączenia się wiatraka? bo z tego co wiem to tak też można wykonać reset?
To nie to samo. Wykasujesz tym najwyżej korekty krótkoterminowe ale mapa korekt wtrysków w ECU zostanie..

KOBRA
21-11-2013, 13:04
Tyle, że moim zdaniem przy złej wykonanej instalacji, mogą się te mapy rozjechać. Mam 1.6 16V w Lucynie i na LPG zrobiłem ~70 tys. i pracuje na obydwu paliwach normalnie.

Tyle że ty masz sekwencję , a przy tym rodzaju instalacji problem map nie jest tak częsty .
Nie wiadomo jaką instalkę ma OLEX903 .

Olex903
21-11-2013, 13:07
Ja nie mam sekwencji...
na pb normalnie jezdzi i jak jest cieply odpala elegancko....
Jaki koszt ustawienia map?

byrrt
21-11-2013, 13:13
Tyle że ty masz sekwencję , a przy tym rodzaju instalacji problem map nie jest tak częsty .
Przy prawidłowo założonej i sprawnej instalacji mapy w II gen nie mają prawa się rozjeżdżać nawet jeśli jest źle ustawiona.. w IV gen niestety już takie proste to nie jest..


Jaki koszt ustawienia map?
Kasowanie map to koszt podpięcia się pod ECU - zależnie od miejsca. Od 50zeta do 150 w ASO. A czujnik temp i lambdę masz dobre?

Olex903
21-11-2013, 13:24
No właśnie o który czujnik dokładniej chodzi? ten przy kolektorze wymieniałem jak nie chciał na ciepłym palić zbytnio to sie chyba nazywa czujnik dolotu ciepłego powietrza czy jakoś tak (ten obok krokowca) napięcie na lambdzie ok na Mesie błędu nie pokazuje

Olex903
31-12-2013, 12:31
Pojawiła się wersja MESA 1.8 Czy ktoś wie, co w niej szczególnego? jakieś zmiany na lepsze?

KOBRA
31-12-2013, 13:05
22/12/2013 - MULTIECUSCAN 1.8
- Tłumaczenie z żółta Opis komunikatów w języku polskim
- Wsparcie dla Bosch EDC17CP49 CF5/EOBD diesla (2,0) (Ducato 250 Facelift)
- Wsparcie dla Siemens VDO wstrzykiwań (1,8 16V) (Croma, 159)
- Dyspersja siłownik UniAir ustalona procedura korekty na Marelli IAW 8GMF/8GSF
- Dodano nowe parametry dla Bosch Motronic ME 2.1 (wszystkie wersje - 2.0, 2.5, 3.0)
- Dodano nowe parametry dla Bosch Motronic ME 3.1 (wszystkie wersje - 2.0, 2.4, 3.0)
- Dodano nowe parametry dla Bosch Motronic ME7.3H4 (Brava, Palio, Punto '99 / '03, Y)
- Dodano nowe parametry dla Bosch Motronic Me7.3.1 EOBD
- Dodano nowe parametry dla Bosch EDC15 diesla '99 (1.9JTD) (Punto '99)
- Dodano nowe parametry EDC15 diesla (1.9JTD, 2.4JTD) (Brava, Marea, Multipla, 145, 146, 156, 166, Kappa, Lybra)
- Dodano nowe parametry i procedury Bosch EDC16C39 CF4/EOBD diesla (1.9, 2.4)
- Dodano nowe parametry i procedury Bosch EDC16C39 CF5/EOBD diesla (1.6, 1.9, 2.0)
- Dodano nowe procedury Marelli 6F3 EOBD diesla (1.3)
- Dodano nowe parametry i procedury Marelli 8DF CF5/EOBD diesla (1.3)
- Dodano nowe parametry i procedury Bosch EDC16C39 CF4/EOBD diesla (2.3, 3.0)
- Dodano nowe parametry i procedury Marelli 8DF CF5/EOBD diesla (1.3)
- Dodano nowe parametry i procedury Marelli 8F3 CF5/EOBD diesla (1.3 i 2.3)
- Wsparcie dla DTC Szczegóły Bosch Motronic ME 3.1 EOBD (2.0, 2.4, 3.0V6)
- Wsparcie dla DTC Szczegóły wtrysk Bosch EDC15 Diesel '99 (1.9JTD) (Punto '99)
- Wsparcie dla DTC Szczegóły Bosch EDC15 diesla (1.9JTD, 2.4JTD) (Brava, Marea, Multipla, 145, 146, 156, 166, Kappa, Lybra)
- Wsparcie dla DTC Szczegóły Bosch EDC16 CF3/EOBD diesla (1.9, 2.4) (Stilo, 147, 156'02, 166, GT, praca)

Olex903
31-12-2013, 13:23
Czyli do mojej 1.6 16V nie ma nic specjalnego/nowego :] zostaję przy 1.7. Dzięki

wronal
22-10-2016, 18:20
Czy są jakieś nowe wersje do 1.6 16V?

boch
22-10-2016, 18:28
Na stronie Multiecuscan dostępna jest historia wersji tego programu gdzie sprawdzisz co się zmieniło od czasu wersji 1.5 dla starszych silników. Mam obawy że nie zmieniło się nic.