Zobacz pełną wersję : Czy to zepsuty wariator
Marcin1713
09-06-2013, 22:41
Witam jestem posiadaczem fiata stilo w wersji silnikowej 2.4 l abarth. Silnik chodzi jak diesel czyli klekocze a nawet głośniej jak normalny diesel oraz spadek mocy, niższe obroty jak zawsze i gorzej odpala .Klekocze na zimnym i na ciepłym silniku tak samo czytałem że to może być uszkodzony wariator . Mam nadzieje że ktoś miał już taką przypadłość i powie mi czy dobrze przypuszczam i jaki to będzie koszt?? Z góry dziękuje za pomoc
Z reg. Winny jest wariator, lecz mogą to być popychacze a nie daj Boże panewki. Podejdz do mechanika to na słuch od razu powie.
Taplniete w notatniku drugiej generacji
Marcin1713
10-06-2013, 00:34
A czy moge jechac o własnych silach czy raczej na hol ??
rybaczek007
10-06-2013, 20:28
a w stilo 1,6 tez jest wariator? :)
jak jezdzi to jedź tylko bez szaleństw
a w stilo 1,6 tez jest wariator?
Prawdopodobnie nie ma
Marcin1713
10-06-2013, 23:35
Witam co do tego uszkodzenia to mechanik dzisiaj powiedzial a raczej wzial to na sluch i stwierdzil ze to raczej panewki i koszt naprawy z dobrych czesci i planowaniem glowicy itp. Okolo 2tys wiec sporo ale dokladniej dowiem sie jutro jak rozbierze silnik dziekuje za porady i pomoc jutro dam znac co i jak :-)
dokładniej dowiem się jutro jak rozbierze silnik...jutro dam znać co i jak
No i co "wyszło"?
Marcin1713
13-06-2013, 21:50
No niestety musze czekac bo ma do złożenia 3 silniki ale lepszego mechanika nie mogłem znaleść :-) Mowił że po weekendzie zabierze się za mojego więc żyje jeszcze nadzieja że nie będzie tak drogo:-)
pawelt89
25-06-2013, 00:07
Witam,
dołączę do tematu,
dziś nagrałem próbkę mojego auta proszę o informację czy to wariator czy coś grubszegO?
pawelt89
25-06-2013, 10:08
czy wina leży po stronie wariatora czy szykować się na coś innego:
dołączam pracę silnika z nagrania:
http://www.youtube.com/watch?v=nZRZoTUKdLo&feature=youtu.be
Proszę o pomoc.
Marcin1713
25-06-2013, 20:41
Witam nie chce cię niepokoić ale mój chodził podobnie i niestety to były panewki bo wydaje się że to metaliczny dźwięk ale mechanik lepiej wie proponuje do niego się zwrócić mój koszt naprawy to 2.900 zł gdyż musiałem kupic nowy wał i jeden korbowód dlatego koszt troche się zwiększył mam nadzieje że u ciebie to wariator i koszt będzie o wiele mniejszy pozdrawiam
Marcin1713
30-07-2013, 22:13
Witam Dziś odebrałem samochód od mechanika został naprawiony Całkowity koszt naprawy to jest : wimiana wału korbowego, jednego korbowodu, panewki główne oraz korbowodowe, tarcza sprzęła, złącze elastyczne tłumika, dwa komplety pierścieni na tłoki, planowanie głowicy oraz wału na pierwszy szlif, dysze stryskujące tłoki, komplet uszczelek, olej castrol, filtry płyny i jeszcze pare inny pierdół i oczywiście robocizna wyniósł 5 tyś złotych dużo ale samochód chodzi jak złoto równo cicho coś za coś jest zrobiony tak jak powinno być więc uważajcie żeby nie przegrzać samochodu tak prawdopodobnie postąpił poprzedni właściciel i zgięło wał o 0.7 mm więc musiałem kupić inny . Pozdrawiam
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.