FarMer2211
06-06-2013, 10:44
Witam
Od paru dni borykam się z problemami układu paliwowego. Za pierwszym razem zgasł nie chciał odpalić bulgotanie w baku, po dłuższych oczekiwaniach i staraniach udało mi się ruszyć. Jeździłem zrobiłem około 100km i znów to samo. Zostawiam na weekend w pracy wracam, odpalam za którymś razem i fiacik samoczynie gasł po około 1min, wróciłem po niego następnego dnia odpaliłem chodził, dojechałem 70km do domu, i znów to samo. Mechanik wyciągnął pompe paliwa przeczyścił zmienił filtr, 15km i znów powtórka z rozrywki. Oczywiście cały czas bulgotanie w baku. Trzymałem parokrotnie kluczyk w pozycji MAR po 15sek. aby się odpowietrzył samoczynie, jeździłem z nie do końca zakręconym bakiem, chwile pomogło i znów bulgotanie świecąca się marchewa i koniec promocji. Na komputerze pokazuje płąd ciśnienia paliwa i EGR. Mój typ pada na pompke paliwa w baku (możliwe zacinanie) lub właśnie na ten czujnik ciśnienia. Kiedy gaśnie, nie szarpie nim ani nic, komputer odcina prad i tyle w temacie. Liczę na pomoc :)
Od paru dni borykam się z problemami układu paliwowego. Za pierwszym razem zgasł nie chciał odpalić bulgotanie w baku, po dłuższych oczekiwaniach i staraniach udało mi się ruszyć. Jeździłem zrobiłem około 100km i znów to samo. Zostawiam na weekend w pracy wracam, odpalam za którymś razem i fiacik samoczynie gasł po około 1min, wróciłem po niego następnego dnia odpaliłem chodził, dojechałem 70km do domu, i znów to samo. Mechanik wyciągnął pompe paliwa przeczyścił zmienił filtr, 15km i znów powtórka z rozrywki. Oczywiście cały czas bulgotanie w baku. Trzymałem parokrotnie kluczyk w pozycji MAR po 15sek. aby się odpowietrzył samoczynie, jeździłem z nie do końca zakręconym bakiem, chwile pomogło i znów bulgotanie świecąca się marchewa i koniec promocji. Na komputerze pokazuje płąd ciśnienia paliwa i EGR. Mój typ pada na pompke paliwa w baku (możliwe zacinanie) lub właśnie na ten czujnik ciśnienia. Kiedy gaśnie, nie szarpie nim ani nic, komputer odcina prad i tyle w temacie. Liczę na pomoc :)