PDA

Zobacz pełną wersję : Łącznik drążka stabilizatora. Szybkie pytanie przed wizyta u doktora zbieżność.



encete
05-06-2013, 09:34
Słuchajcie, znalazlem opracowanie manual odpowiadające na moje pytanie ale na tyle nieprecyzyjnie że dalej nie wiem a opcja szukaj nie dała odpowiedzi. Chodzi mi o to z jaka siła mam to dokręcić śrube łącznika???????? jak za mocno i na pałe to zakręce to rozwale te gumy, znalazlem odpowiedz że mam to dokręcić tak żeby pokazało mi ise 1,5cm gwintu alllleeeeee moj łącznik z TRW ma najpierw czpień bez gwintu a dopiero po okolo 5mm zaczyna się gwint.

JTS382 - Szukaj w Google (http://www.google.pl/search?q=JTS382&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47380653,d.Yms&biw=1366&bih=643&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=GNuuUY8W0IuzBv7xgPgL#facrc=_&imgrc=SypopjjsBsIcoM%3A%3BwL_8fMMGWvakMM%3Bhttp%25 3A%252F%252Fmedia2mi.pl%252Fp%252F2%252F464%252F36 %252Fphoto-8a6c1b28-7ccb-4bec-bfad-6da729e32ad3-for_zoom.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motointegrat or.pl%252Fprodukty%252F261531-lacznik-drazka-stabilizatora-trw-automotive-jts382%3B399%3B399)

Taki mam.
Pytanie. czy mam mieć 1,5 cm całego czpienia (bez gwintu i gwintu) czy 1,5cm mam widziec samego gwintu???? ;(

markshall
05-06-2013, 09:39
Ja kupiłem łączniki które nie były nagwintowane do końca, więc dokręciłem aż się gwint skończył, gumy się trochę scisnęły i myślę , że jest ok.

byrrt
05-06-2013, 11:24
Myślę, że wszystko z wyczuciem i będzie ok..

encete
05-06-2013, 11:58
Co rozumiesz z wyczuciem?? scisnac na maxa az gumy zblokują?

byrrt
05-06-2013, 13:44
Co rozumiesz z wyczuciem?? scisnac na maxa az gumy zblokują?

Tak to właśnie rozumiem - aż gumy się lekko sprasują..

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

encete
05-06-2013, 14:07
Ok.
Zrobie jak mowisz.

byrrt
05-06-2013, 14:14
Tam na prawdę nie ma jakiś krytycznych wartości - wszystko musi być sztywne i mocno dokręcone ale z kolei bez przesady - nie 1,5metrowym kluczem ;)

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

lukq
05-06-2013, 16:01
Pamiętać trzeba, że każdy producent ma inaczej gwint (długość i jego ułożenia).
Wszystko trzeba skręcić tak jak kolega wyżej napisał, z wyczuciem, lecz sztywno.
Przypominam, że zaleca się wymianę z obu stron, czyli parami ;-)