sergio86
24-05-2013, 20:36
Witam,
jestem posiadaczem od miesiąca Punto Evo 1,4 2011 przebieg 10 tys km. auto jest jeszcze na gwarancji do sierpnia 2014 roku. Otóż zaniepokoiły mnie ubytki płynu chłodzącego. W miejscu przewodu gumowego wchodzącego w blok silnika sączył się płyn chłodzący, świadczą o tym rozowe zacieki na elementach metalowych znajdujących się pod przewodem gumowym. Auto na gwarancji zatem pojechałem do ASO, wymienili opaskę zaciskową w miejscu gdzie wchodzi przewód gumowy do bloku silnika na opaskę metalową ze śrubą. Po przjechaniu 200 km zauważyłem znowu ubytki plynu jednak juz znacznie mniejsze. Zaobserwowałem, że cieknie podczas stygnięcia silnika, podłożyłem kawałek papieru toaletowego w miejscu gdzie przychodzi opaska zaciskowa i rzeczywiście po około dwóch godzinach od wylaczenia silnika na papierze dało się zauważyć wilgotne miejsce w kolorze jasno różowym (kolor płynu).
Proszę o pomoc w tej kwestii, czy najwidoczniej w ASO słabo dokręcili tą opaskę ?
9220
Pozdrawiam.
jestem posiadaczem od miesiąca Punto Evo 1,4 2011 przebieg 10 tys km. auto jest jeszcze na gwarancji do sierpnia 2014 roku. Otóż zaniepokoiły mnie ubytki płynu chłodzącego. W miejscu przewodu gumowego wchodzącego w blok silnika sączył się płyn chłodzący, świadczą o tym rozowe zacieki na elementach metalowych znajdujących się pod przewodem gumowym. Auto na gwarancji zatem pojechałem do ASO, wymienili opaskę zaciskową w miejscu gdzie wchodzi przewód gumowy do bloku silnika na opaskę metalową ze śrubą. Po przjechaniu 200 km zauważyłem znowu ubytki plynu jednak juz znacznie mniejsze. Zaobserwowałem, że cieknie podczas stygnięcia silnika, podłożyłem kawałek papieru toaletowego w miejscu gdzie przychodzi opaska zaciskowa i rzeczywiście po około dwóch godzinach od wylaczenia silnika na papierze dało się zauważyć wilgotne miejsce w kolorze jasno różowym (kolor płynu).
Proszę o pomoc w tej kwestii, czy najwidoczniej w ASO słabo dokręcili tą opaskę ?
9220
Pozdrawiam.