PDA

Zobacz pełną wersję : Kontrolka poduszki



egon
11-05-2013, 20:42
No i stało się, za długo było dobrze :sciana:
Dzisiaj w Lancii zapaliła się kontrolka poduszki, po podłączeniu pod kompa okazało się ze to "zapalnik poduszki kurtyny bocznej (strona kierowcy)" błędu nie da sie skasować :( o co kaman :?:

lukq
11-05-2013, 21:23
Sprawdź pod siedzeniem na początek połączenie

Taplniete w notatniku drugiej generacji

egon
11-05-2013, 23:18
Ok jutro sprawdze ;)

marcin.b2508
12-05-2013, 01:39
kurtyny bocznej
kurtyna to chyba raczej w słupku.:roll:

lukq
12-05-2013, 07:59
Tam jest chyba ta w fotelu montowana.

Taplniete w notatniku drugiej generacji

egon
12-05-2013, 10:02
U mnie są wszystkie, poduszka kierowcy i pasazera, poduszki we fotelach i dwie kurtyny, razem 6 sztuk ;) i komp, pokazuje kurtynę boczna od str. kierowcy ;)

lukq
12-05-2013, 10:14
To wtedy jak kolega zauważył w słupku połączenie sprawdź. Myślałem że masz tylko te w fotelu:)

Taplniete w notatniku drugiej generacji

egon
12-05-2013, 12:55
Jak mozecie, to powiedzcie jeszcze w którym słupku, żebym nie musiał wszystkiego po kolei rozkręcać ;)

marcin.b2508
12-05-2013, 13:18
nie wiem jak w lancii jest ale w innych autach jak ściągałem słupek to zapalnik był w słupku A, a kurtyna ciągnie się przez całą długość kabiny.

byrrt
12-05-2013, 21:49
Słupek lewy to lewa kurtyna - prawy to prawa :P egon no co Ty :P
A pokazuje co - przerwę w obwodzie?

egon
12-05-2013, 21:55
Słupek lewy to lewa kurtyna - prawy to prawa egon no co Ty
No tak, ale slupki są 3 z kazdej strony ;)

byrrt
12-05-2013, 23:08
No tak, ale slupki są 3 z kazdej strony
Ale dojście kabli raczej jest jedno - obstawiałbym mimo wszystko przednie słupki..

egon
12-05-2013, 23:24
No ja tez tak mysle, ale słyszałem tez, ze w większości aut jest w tylnym :P ale ja zacznę od przedniego ;) muszę tylko zczaic jak go rozebrać ;)

byrrt
12-05-2013, 23:41
W bravo trzyma się na uszczelce i zaczepach - 15 sekund trwa demontarz - w lancii pewnie podobnie ;)

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

egon
13-05-2013, 18:49
No i lipa, rozebtrałem słupek (tylny) gdzie znajduje sie wtyczka i zapalnik, wtyczke wyciągłem, wyczysciłem (za bardzo nie było co) i błąd nadal jest i nie da sie go skasowac :sciana: wymiękam.

Błąd widnieje jako "21 wartosc za wysoka, licznik błędu 225"